hallo allemaal
ik wou even vragen of er nog mensen zijn die tips hebben voor mij lieve schat ze heeft namelijk dubbele pech ze heeft dubbele ooronsteking en krijgt 2 kiezen of hoek tander erdoor
we zijn vanochtend wel bij een huisarts geweest maar helaas niet ons eigen want die was op vakantie
we hebben wel druppels en neusspray meegekregen maar hij heeft verder niks gezegd wat wel of niet mag
dom natuurlijk dat ik dat ben vergeten te vragen maarja het liep daar allemaal zo uit dat mij docher niet langer kon wachten om wat te eten en slapen dus zijn we snel naar huis gegaan
over dag is er niks met haar aan de hand maar vanaf 11uur begint het drama dan is ze wakker tot een uur of 5
vind het zo zielig want volgens mij heeft mams haar aangestoken want die heeft het namelijk ook terwijl ik het haast noooooooit heb heel apart dat we het nou allebei hebben
maar hebben jullie nog tips of dingen waar ik rekening mee moet houden behalve dan dat ze niet onder de douche mag en als het snacht s echt niet wil eventjes lekker bij mama in bed liggen
oja hoeveel zetpillen mag ze maximaal hebben is dat gewoon 2 zoals op doze staat of is het erg als je afentoe 1 meer doet
ik hoor het graag van jullie

Gewijzigd door - linda24 op 05 Aug 2009 20:50:57