Oorbellen

quote:
Hahaha jaaa wat leuk eigenlijk! Ik ben tot nu toe aan al die stoere jongens dingen gewend! Gave petjes en stoere nikes enzo. Ik had er nog niet eens zo bij stil gestaan dat ik straks ook lekker kan gaan tutten met Jessey! Ze heeft al twee maillots, maar nog geen jurkje, die moet ik volgende week maar eens gaan scoren! goh wat leuk zeg

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/zS9Bp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/ebndp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

He morgan heeft ook een hele stoere roze base ball pet en haar eerste schoentjes waren nikes…

Groetjes,

Michèle

wat versta jij onder kleine kids?
Ik ben niet echt voor oorbellen op een HELE jonge leeftijd,
vind niet dat je zomaar een gaatje in het oor van een kind kan laten schieten voordat zij daarover kan meebeslissen.
ook al kan het gaatje weer dichtgroeien. je blijft er altijd wel iets van zien en dadelijk vind je eigen kind het verschrikkelijk en dan zit je ermee…
ik laat rico zelf bepalen of ie ooit een oorbel wil of niet… 2 of 10 voor mijn part

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ik had ze met drie maanden en leyla kreeg ze me vier maanden ook zij heeft er geen problemen mee gehad en bij ons in de fam is he ook meer als normaal om het te doen op jonge leeftijd .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Jaah een roze pet en meisjes nikes zijn ook stoer Michèle, maar anders stoer Jessey heeft haar eerste pumma schoenen al wit met roze, zooo schattig! (en stoer) En ze heeft al een paar laarsjes, maar die zouden Joey nu passen, dus dat gaat nog heel lang duren!
Joey’s eerste schoenen waren K-swiss en daarna nike air max, nu ook weer nikes. Hopelijk gaat hij snel lopen, en kan ik hem eens 'gewone’schoenen kopen, dat vind ik ook leuk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ik ga van het weekend maar eens kijken of Morgan der all stars al past

Groetjes,

Michèle

kan ook best zijn dat het in de familie wel kan,
ik accepteer ieders mening natuurlijk maar ik vind het persoonlijk niet, dat je het kunt maken zonder toestemming van haar/hem.
maar dat is mijn mening. iedereen denkt er anders over natuurlijk, wat ook logisch is

dan wil ik het even over een andere boeg gooien kijk eens naar de moslims
zij wachten wel tot ze een jaar of 6 a 7 zijn maar zij vragen ook niet aan een jongen of hij besneden wil worden dat wordt ook zo maar gedaan

ik respecteer iedereen zijn keuze maar de moeders die dit wel doen zijn geen slechte moeders hoor en wat ik wel weer vind is dat ze als baby zijnde er toch iets minder last van hebben plus dat ze er echt niet aan komen ds beter geneest .

dit is iet lullig bedoeld he dit is gewoon een voorbeeld

gr de mama van leyla

veronique daniels

Mij heb je niet horen zeggen dat ik vind dat je dan een slechte moeder bent!
dat wil ik dus even meteen uit de wereld helpen.
wat ik wel zei is, dat IK het niet vind kunnen, maar dat ik de mening van andere wel accepteer.
Over besnijden etc… dat hoort nou blijkbaar bij hun geloof, maar ook al zou ik dat geloof hebben zou ik er ook zo over denken dat ik het NIET zou laten doen.
ik ben katholiek maar volg ook niet alles op.
je kunt dan wel moslim, katholiek of wat dan ook zijn maar bepaalde keuzes blijf je zelf maken, en ik zou al zou ik moslim zijn er ook niet voor kiezen mijn kind te laten besnijden.
ik hoop dat je me begrijpt dat als ik zeg dat dit geen aanval op jou was of op welke moeder/vader dan ook die er WEL voor kiezen dit te doen besnijden/oorbellen schieten of wat dan ook.
ieder zijn ding toch?

het was van mij ook geen aanval naar jou toe
maar gewoon een voorbeeld dat er mensen zijn die deze keuzes maken en niet om hun kind pijn te laten lijden ik vond het ook moeilijk en dacht ook van ze zal het erg voelen enz maar het was alleen de schrik en voor de rest is het echt goed gegaan

ik vind ook dingen niet kunnen maar daar hou ik mijn mond over omdat dat de mensen hun keuzes zijn

gr de mama van leyla

veronique daniels

ja goed maar hier wordt om meningen van mensen gevraagd dus mag ik de mijne ook geven ongeacht wat die mening is.
als er niet om mijn mening wordt gevraagd ga ik hem ook niet geven.
alhoewel het een land is van vrije meningsuiting ben ik van mening dat je niet te pas en te onpas je mening op tafel moet gooien wanneer je daar zin in hebt. Maar als er om mijn mening wordt gevraagd geef ik die, en als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze niet om mijn mening vragen.
Ik zag het ook niet als een aanval hoor, maar de rede dat ik het niet vind kunnen is niet omdat het wel of geen pijn doet. maar dat ik geen blijvende dingen aan rico wil veranderen zonder dat hij daar zelf toestemming voor geeft.
En dit is ook geen aanval op jou als persoon hoor, meer een opmerking in het algemeen

trouwens,
wat vind jij niet kunnen?
ik vraag nu om je mening dus je mag hem rustig uitspreken.
(mits die mening over mij gaat)