Oorbellen

ja wel het is gelukt, tanja heeft haar eerste oorbellen .het viel reuze mee ,ze schrok alleen van het klikken van het pistoltje. en toen begon ze te huilen ,maar dat was zo weer over. vol trots laat ze iedereen haar oorbellen zien. .ze zetten daar al oorbellen in vanaf 3maanden oud

groetjes trotse mama van tanja

Leuk!!!
Plaats je binnenkort een foto van het resultaat?
Ben wel benieuwd nu hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

JAAAAAAAAAAAAAAa wij willen ook zien hoe mooi ze wel niet is !!!

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

OOOO, wat leuk!! Dat vind ik altijd zo schattig. Kleine meisjes met oorbelletjes. Dan zijn het gelijk echte dametjes!

Stoer hoor, Tanja, dat je het helemaal niet zo erg vond. Nu kun je je oorbellen met trots aan iedereen laten zien.

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Ik reageerde net op een topic dat ze nog oorbellen wilde, maar ze heeft ze nu dus al.

Toch nog iemand gevonden, dat moest ook wel, want ik zie inderdaad wel vaker kinderen die jonger zijn met oorbellen.

Zitten er geen consequenties aan dat ze zo jong gaatjes heeft? Ikzelf heb namelijk vanaf mijn 4e gaatjes en die zitten toevallig hartstikke scheef, maar dat kan ook gewoon komen omdat mijn juwelier een grote kluns was (en mij voor de rest van mijn leven heeft verminkt, want ze willen niet meer dicht ook al heb ik er al 10 jaar geen oorbellen meer in gehad!).

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

mag ik vragen waar jij oorbellen heb laten schieten??

bij ons bij de juwelier doen ze t pas met 6jaar!!!

groetjes

ohhhh wat schattig!!!
ik probeer mijn dochtertje ook over te halen. Ze wilt het wel erg graag aan de ene kant hoor! maar misschien vindt ze het nog een beetje eng. Ze wordt in mei 5 jaar. Bij de ene juwelier hier doen ze het pas met 6 jr inderdaad, omdat het volgens de wet kinderbescherming niet mag als ze jonger zijn.
Bij een andere juwelier doen ze het gelukkig wel maar niet allebei tegelijk. Ik weet zeker als ze één oor bij haar hebben gedaan dat ze de andere echt niet meer wilt!
in landsmeer bij de juwelier doen ze wel allebei de gaatjes tegelijk schieten. Dat lijkt me toch echt beter, dan is ze er maar in één keer vanaf…
gr, bianca

mama van lisa (14-05-2003) en lucas (31-12-2005)

Hoi,

Ik vind oorbellen ook schattig staan.
Zou het bij Elke en Anne pas doen als ze er weet van hebben.
Als ze het echt niet willen dan zou ik het niet doen.
Misschien als ze ouder zijn.
Een collega had destijds bij haar kindje van 10 week oorbellen
laten zetten.
Vond ik echt veel te snel!

Groetjes Heleen

Iik denk er net zo over als elke/anne, hun moeten er de rest van hun leven mee doen, dus ook zelf kiezen

Groetjes Nathalie & Co

zolang ze zelf nog niet willen,dan moet je het ook niet doen

mijn dochtertje zei ook steeds ik wil oorbellen,puntje bij paaltje bij de juwelier zei ze toch steeds nee

ze vond het eng,oke je hoef ze niet hoor als je het eng vind ga ik niet dwingen

tot ze weer zei ik wil ze,zei ik ga maar nachtje slapen als je morgen nog wilt dan gaan we

andere dag begon ze er niet over,tot het bijna 4 uur was,mama ik wil ze echt hoor

wij naar juwelier,alles uit gelegd door verkoopster en ze zei ja doe maar

en nu jaar later is ze er nog steeds trots op dat ze ze heeft

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zo als bianca ging het hier ook, heb 3 x bij de juwelier gestaan en demi krabbelde steeds terug, nou dan niet, het hoeft niet voor mij…
Na een paar maanden begon ze er weer over, toen zei ik, als je nu gaat doen we het ook echt he!! En nu is ze er nog steeds trots op!!

Groetjes Nathalie & Co