Hee meiden, even een vraagje hoor,
ik neem altijd s’ochtends de pil, tussen 7 en 9.
nu was ik hem gisterenochtend dus vergeten
en heb hem pas s’avonds om kwart voor 10 ingenomen.
ik keek dus even in de bijsluiter en daar stond als je hem langer dan 12 uur vergeten bent je rekening moet houden met een eventuele zwangerschap.
die paar uurtjes maken toch niet zo heel veel verschil wel??
Oopsje (pil)
Tja. Het staat er niet voor niets. Tegelijkertijd denk ik ook dat die paar uurtjes het verschil niet maken. Het hangt er dan wel van af waar je bent met slikken. Zit je in je eerste slikweek, dan ben je niet meer volledig beschermd ofzo. Lees even goed de bijsluiter hoe dat precies zit.
Groetjes,
M
Ik vergeet hem ook wel eens een dagje maar dat maakt niet zoveel uit enne kijk naar mij ben hem 2 dagen vergeten en ook niet zwanger
Groetjes,
Michèle
ja maar was dat ook in de 1ste week?
en daarbij…bij rico werd ik niet zo heel snel zwanger (bijna anderhalf jaar, in december was ik zwanger, kwamen erachter in januari, en in maart hadden we een vruchtbaarheids onderzoek, tja!)
Nee was in de laatste week maar ik denk dat het wel los zal lopen hoor meid
Groetjes,
Michèle
Gewoon nu goed opletten, die pil blijven slikken en condoom gebruiken als je sex wilt hebben. Dan zal het vast loslopen. Jullie moeten wel ineens héél vruchtbaar zijn geworden, wil je zwanger zijn…
Groetjes,
M
hahaha, mriek, dat is het hem nou juist dat ik uberhoudt al een kind kon krijgen is al een wonder,
(litteken weefsel rond mijn eierstokken)
maar toch
beter het zekere voor het onzekere nietwaar?
We moeten maar even een pilalarm inschakelen, haha anders zitten we straks met allemaal zwangeren…wel gezellig trouwens.
Maar lijkt me geen probleem hoor die paar uurtjes extra. Ik heb dat ook weleens gehad. Daarnaast moet je dan ook al precies rond je eisprong zitten en moet je ook net sex hebben gehad en…en …en…dus geen zorgen maken hoor.
Liefs
Ik ben niet zwanger hoor Saro, bij mij is opoe inmiddels alweer op de terugweg
Groetjes,
Michèle
quote:
Ik ben niet zwanger hoor Saro, bij mij is opoe inmiddels alweer op de terugweg![]()
Groetjes,
Michèle
oh haha…gelukkig maar…toch?
Die opoe heeft het er maar druk mee he
Precies Inge, beter het zekere voor het onzekere. Er zijn wel gekkere verhalen over vrouwen die ineens zwanger worden, terwijl dat toch écht nooit meer voor mogelijk werd gehouden…
Groetjes,
M
Oh maak je geen zorgen, ik vergeet regelmatig een pil te slikken en heb geen enkele ongewenste zwangerschap gehad. Een paar uurtjes te laat is geen rede om je zorgen te maken hoor!
Ik slikte nooit de pil op een bepaald tijdstip, wel altijd savonds voor we naar bed gingen, maar dat was de ene keer half 11 de andere keer 1uur…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
nou ik blijf hopen en anders ben ik maar zwanger,
ben tegen een morning after pil en al helemaal tegen abortus…
is het zo dan had het zo moeten zijn. en anders niet.
zou wel leuk zijn voor rico een broertje of zusje