Ik zal vast niet de enigste zijn maar ons dochtertje van 2.5 jaar gilt echt alles bij elkaar als ze haar zin niet krijgt. Alles is ook op het moment NEE!!! We worden er echt niet goed van.
Als ik het echt goed zat word dan zet ik haar voor de kast en daar moet ze dan blijven zitten tot ze ophoud. Vaak gaat het dan even goed maar na een uur begint ze weer. Met eten is het ook hetzelfde liedje. Omi heeft geen zin zegt ze dan!! Ze zijn ook zo bij de hand. Maar goed hoe bij de hand ze ook zijn ze krijgt me jammer genoeg wel op de kast soms weet ik me gewoon geen raad meer en omdat ze dan schrikt krijgt ze een tik op haar billen. En dan houdt ze op, maar ik wil eigenlijk helemaal geen tik geven, wil het gewoon aan haar uitleggen dat het zo niet kan maar ja het is natuurlijk geen volwassene. Wie heeft er een goede tip voor ons. Om in ieder geval het gegil minder te krijgen!
Ze kan zomaar in één keer heel erg hard beginnen te gillen en als we er dan iets van zeggen dan gaat ze het alleen maar harder doen. Gaat dit uberhaupt wel over???
Ik ga zo ie zo nog even verder lezen op het forum.
Nou alvast bedankt
Groetjes Carolien