Oooh wat ben ik zielig :p iemand nog tips?

Dit gun ik echt niemand ppffff…
had de hele week al last van mijn kaak
dus gistermiddag was er nog een plekje bij de dokter.

en ja hoor een onstoken kaak en keel, hoe ik hier nu ineens aan kom
geen flauw idee.
Maar naar huis gestuurd met een zware peneceline kuur (schrijf ik dat goed)
maar auw auw auw wat doet dit zeer bah!!
kan niet eens mijn mond opendoen om iets te eten.
iemand nog tips om de pijn een beetje dragelijk te maken?

Groetjes Marianne mama van Ruben

Nee sorry meid, heb geen tips voor je, maar misschien dat de peneceline kuur snel aanslaat en dat je er snel vanaf bent.
Laten we het hopen. Je echt super vervelend als je pijn hebt ! Ik wens je heel veel sterkte !

Gr Natasja

o meis wat erg .nee heb geen tips sorry .maar hoop dat die kuur gauw ze werk doet .sterkte meis knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Op salieblaadjes knabbelen, hahaha al begrijp ik dat niet iedereen die zomaar in huis heeft. Of er thee van maken met kamille erbij. DIkke zoen voor jouw want ik kan me zo verschrikkelijk voorstellen dat dat heeeeeeeeeeel zeer doet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Helaas help een paracetemol ook helemaal niks
en salieblaadjes nog nooit van gehoord?? waar je kun je die vinden of krijgen asje?

uhhhhm geen idee, ik heb salie hier staan. Werkt prima tegen keelpijn, tandontsteking en weet ik veel. Misschien bij een tuincentrum. Salie/Salvia officinalis werkt goed tegen ontstekingen omdat het desinfecteerd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 01 Dec 2007 13:30:17

helaas geen tips voor je.
Maar lijkt me erg pijnlijk!!!
Wens je heel veel beterschap!!!

groetjes Gytha

Geen tips.
Hoop dat de pijn snel wegtrekt.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Oh meissie, wat een beroerde situatie!
Heb je nagevraagd of je naast die penicilinekuur pijnstillers mag gebruiken? Anders is Ibuprofen of Panadol Zapp een optie.

Groetekes, Sje

Beterschap.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ben gister effe bij de drogist geweest en heb daar aspro?? meegekregen.
geloofde er niet zo in maar dat spul werk echt!!! (zelf tegen die zeurende rugpijn die elke winter terug komt)
dus heb weer een maaltijd naar binnen gekregen, want ik had me toch een honger na een paar dagen bijna niet te kunnen eten.

en marianne hoe gaat het .ik hoop al wat beter voor .heel veel beterschap .en dikke knuffels

groetjes marielle mama van tanja

het gaat de goeie kant op, kan gelukkig weer eten.
alleen die verstandskies blijft vervelend doen.
ik denk dat ik es een afspraak moet maken met de tandarts, waar ik zo tegen op zie.
maar zie het eerst nog even aan, de vorige kies deed ook vervelend met het doorkomen, maar daar heb ik nu geen last meer van, dus hoop dat het gewoon vanzelf over gaat.