Oom / tante?

Hallo

Nou kijken jullie gooische vrouwen???
Zo praat ik whaaaaaaaaaaaaaahahaha
grapje hoor!
Ik kom uit t gooi maar praat dus totaal niet zo hoor!
Die meiden scheppen echt een verkeerd beeld hoor!
zo zijn een paar mensen hier(die veel geld hebben)
maar de meest praten gewoon lekker plat haha niet zo plat als amsterdamers maar iets minder!

Lilypie Kids birthday Ticker

Klinkt wel cool: “ik kom uit het gooi.” Alsof je een enorm huis hebt, minstens drie auto’s, twee nanny’s en bergen geld.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Whahaha dat klinkt zo maar was het maar waar!
Dan spraken we met zn alle van deze website af op mijn jacht haha
Maar helaas!

Hier zal het een mengeling van brabants en rotterdams worden mag toch alleen hopen dat hij niet de rollendeeeeeeeee rrrrrrrrrrrrrrr uit gaat spreken vreselijkkkkkkkkk hahhahahaha.
Woon hier nu 7 jaar en dacht dat me accent wel ver weg was maar de mensen horen het nog steeds gelijk grrrrr hahahahaha

Groetjes Michelle

Beter verwend dan verwaarloods toch

Enne ik vind ze wel hylarisch die meiden zeker nu in de bijstand Geweldig.

Groetjes,

Michèle

Ja dat vind ik ook goed vooral de ze nu ook vrijwillegers werk doen!
Die meiden hoefen amper te werken dus nu leren zo ook is hoe het is om echt te werken en mensen te helpen!
En ik lach me stiekem ook rot om ze hoor haha maar ik bedoel zo zijn we echt niet allemaal hier hoor haha

Ja super hè? Ze vallen best mee. Kan er in ieder geval smakelijk om lachen. En sportief dat ze eraan meedoen.

@Mammietammie: ja, op je jacht! Goed idee!

Groetjes!

Mervin wilde zondag iets kijken dus ik ga morgen voor de herhaling van afgelopen week maar volgen doe ik ze zeker. Deed ik toen ook al. En ja ze zijn best lief inderdaad. Weet je zij weten ook niet beter eigenlijk.

Groetjes,

Michèle

Nee, daarom. Dan is het toch logisch dat ze zijn wie ze zijn? Misschien waren wij nog wel een graadje erger geweest als wij daar hadden gewoond, haha.

Groetjes!

Nee helaas dus geen jacht helaas ik kom ervan dan maar nog niet zo helaas haha
Zo zijn er maar een paar hier hoor haha vooral in Laren haha
maneges,tennisbanen,zwembaden echt alles erop en eraan maar zijn maar paar villas hoor echt waar haha
En ze lopen ons (gewone burgers)met neus om hoog voorbij hoor!

Ha ha ha geloof me dat heb je hier in buurten in Den haag ook enne die hebben veel minder te besteden dan hun

Groetjes,

Michèle

Ik zag laatst in Den Bosch een ge-wel-dig t-shirt voor Eva. Ik pakte het en keek naar de prijs: 62,50! Voor een BABYSHIRT! Bezopen! Ik legde het heeeeel gauw terug! Maar als ik een Gooische Vrouw was, zou ik denken: dolletjes wat een leuk t-shirt! Ik zou er meteen twee kopen! Voor als mijn chihuahua erop had zitten poepen. Ik bedoel een chihuhua met een ROSE DEKJE aan he, want anders heeft 'ie het koud! En ze draagt een 10.000 karaat diamanten halsbandje!

Hier in Eindhoven ook van die kakkers hoor. Vreselijk. Laatst zat er op het terras zo’n tennisbal met een trui om zijn in-polo-gehulde-schouders geslagen. Walgelijk! Als Eva met zo’n knakker thuis komt, dan zwaait er wat! Tenzij hij poen heeft natuurlijk: vasthouwe die hap! }

Gewijzigd door - Rainbow op 08 May 2009 21:23:13

Nou ik zal je eerlijk zeggen wij willen beide dat Morgan gaat sporten. Pappa voetbalt nog steeds en als ik het had gekunt had ik ook nog gesport. En wat ze wil doen moet ze zelf weten, maar ik zou denk ik wel moeite hebben als ze zou willen gaan hockeyen. Daar heb ik nou helemaal niks mee, Het enige dat ik met hockeymutsen heb is dat ik als kind altijd op de vuist ging met ze. Kijk als ze het leuk vind mag ze en dan koop ik ook wel een nepparel ketting met mijn nep kasjmieren trui van een ralph lauren wannabee merk en roep ik ook wel langs de lijn druk een punt, maar ik zie haar dan toch liever achter een voetbal aanrennen of op de rug van een paard of zo.

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook helemaal niks met hockey…Vooral toch (sorry hockeyers hier) vanwege het type mens dat dat doet. Ik ken die feesten daar via een vriendin van mij en dat is echt erg. Ik zou niet graag hebben dat Eva daar tussen zou zitten/liggen. Ik weet ook dat veel ouders dan op die feesten ook allerlei rare dingen doen en daar hou ik allemaal niet van. Ik zou het niet stimuleren. Heb liever dat ze een paardmeisje wordt of iets anders kiest. Of ballet. Of turnen. Of zwemmen, ben ik zelf gek op, echt een waterrat (waterman he). Zoiets. Misschien houdt ze wel van muziek maken? Ik ben daar heel erg benieuwd naar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

oooh vreselijk dat hocky! Ik ken mensen die het doen. Het hele gezin doet mee, en allemaal even fanatiek met die walchelijke kleding, bleeeeh! Ik hoop ook niet dat Joey dat in zijn hoofd haalt, maargoed, we weten het maar nooit. Misschien wil hij ook wel op ballet
Voetbal moet ik eerlijk gezegd ook niet aan denken. Trainen enzo allemaal hartstikke leuk, maar ik zie mijzelf nog niet elke zatredag fanatiek aanmoedigen tussen die fanatieke ouders, en vervolgens de rest van de middag in de kantine hangen… Zo gaat dat hier bij veel verenigingen… De ouders nog erger dan de kids! Ik moet dan altijd aan die reclame van Sire denken, van geef kinderen hun spel terug…
Maargoed, dat duurt nog wel een tijd, enne eerst zwemles en dan pas iets anders, diploma vind ik echt belangrijk!

Groetje Anouk

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mama_snoekie op 09 May 2009 08:55:15

Hier ook een zwem diploma eerst. Enne dat kantine hangen ben je zelf bij Anouk. Mervin voetbalt ook en op zondag sta ik langs de lijn. Na afloop eten we wat in de kantine en dan gaan we naar huis. Dus das een keuze die je zelf maakt. Ik ken ze wel hoor die de hele dag incl baby daar blijven, maar daar heb ik me toen in een ander topic al over uitgelaten

Groetjes,

Michèle

ja ik hoef dat natuurlijk niet te doen, maar ik heb hier zo vaak verhalen gehoord van neefjes en kennissen die ook voetballen, en waarvan de ouders dan scheef aangekeken worden omdat ze niet wat langer in de kantine blijven. En die horen er nu echt niet meer helemaal bij. Ik weet van in ieder geval 3 clubs in Enschede dat er een ‘vaste kern’ is die meer voor het bier dan voor de bal komen, die mensen die dat niet doen buitensluiten. En dat zijn dan vaak ook nog de mensen die iets doen voor de club, dus dan voel je je als lid toch helemaal niet prettig? En alleen omdat je optijd thuis wil zijn, en niet dat gezuip:S
Maargoed, eerst maar eens een jaar of 5(! haha waar maak ik em druk om?!) afwachten wat Joey zelf eigenlijk wil Wie weet word het muziekles of de padvinders, hahaha!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja dat is wel waar ja. Gek genoeg was het altijd Mervin die op de voetbal als laatste naar huis rolde maar nu is hij als eerste weg. Eerst werd ik er door zijn team ook op aangekeken, en nu krijgt ie alleen maar complimenten dat ie geen druppel meer drinkt. Maar we zijn wel outkast nu. Maar daar hebben we schijt aan. Enne als Morgan zou gaan voetballen dan niet daar want ik ga niet twee keer per weekend naar delft zuid. Al hoop ik persoonlijk stiekum dat ze voor de paarden gaat. Ik wilde zelf altijd rijden, maar mijn opa die trainer was overleed heel jong en mijn moeder was alleenstaand en kon het niet betalen.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Oh wat jammer zeg! Paardrijden is ook best duur, nu nog geloof ik. De oudste van mijn werk heeft het ook gedaan, heerlijk om te zien hoe die meiden zo genieten van die paarden! Alleen al de stallen schoonmaken vinden ze geweldig Ik heb zelf nooit iets met paarden gehad. Ik zat vroeger op turnen, badminton, zwemmen en streetdance. Niet allemaal tegelijk hoor, mijn ouders waren ook niet rijk met drie kinderen

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik zat op ballet en turnen. Mijn stiefvader betaalde omdat zijn dochter er ook op zat anders had ie voor mij niks betaald. En mijn moeder die hoefde niet te verwachten dat ie iets appart zou betalen voor mij enne om een lkang verhaal kort te houden zij had door hem ook niet veel geld. En ik heb moeten stoppen met alles omdat op mijn 10e mijn buitenemeniscus afscheurde.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers