Ook zo druk?

hoi dames,
ik was van de week bij de VK e zij vroeg of ik de kleine nog wel genoeg volede, 8 a 10 keer per dag.
nou ik hoef hier niet te gaan turfen hoor! ie kleine is zoooo druk! vooral 's nachts zodra ik een beetje bij kennis ben 's nachts voel ik dat ie mega druk is!,
maar ook zodra ik even iets “rustigs doe” lijkt het wel alsof hij alle achtbanen in Walibi aan het uitproberen is…
hij doet me regelmatig ook echt een beetje pijn.
maar zo druk! is dat normaal/goed/ eet ik te veel suikers? is dit een voorbode voor hoe hij zal zijn als hij geboren is

groetjes!

Hahaha
Nee hoor is helemaal niks mis mee!
Ons meisje is ook zo lekker druk en Sylvie was dat ook! Tot het eind aan toe!
Maar we hebben een heerlijke meid Ze kan alleen moeilijk stil zitten maar dat is kind eigen toch

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

emma was ook wel druk maar meer een aantal keer per dag en echt niet de “hele” nacht zoals deze meneer.
maar als ik dan hoor dat je hem minimaal 8 tot 10 keer moet voelen denk is is de hele nacht en overdag ook zeer regelmatig dan niet te veel van t goeie?

maar dat zal idd wel goed zijn, beter te veel dan te weinig…
het gekke is dat ik dacht bij een tweede deze twijfels niet meer te hebben maar toch lijkt het weer anders en wordt ik er toch weer een beetje onzeker van, stom he, maar mijn 1ste is ook alweer 3 jaar geleden (goed excuus toch?)

groetjes!

Ik weet het niet. Danielle volde ik als ik geluk hat de hele zwangerschap tot het einde 1 a 2 maal per dag.
Deze badeend vind ik ook al druk en dan voel ik hem/haar 's ochtends even, smiddag even en 's avonds wat langer. Maar als iemand wil voelen (mijn man of moeder) dan stopt hij of zij. Oja als ik 's nachts wakker word dan voel ik mijn badeendje ook.

Dus 8 a 10 keer per dag red ik niet. maar wel de hele dag mijn ribben
Bij mij zeggen ze dat als het opeens een stuk minder is ik dan echt an de bel moet trekken. Of als het gevoel niet goed is.
Succes met de laatste loodjes

H. was enorm druk.
Ik had echt het idee dat die gewoon niet sliep.
Of ik nu rustig of druk was, ze was altijd in beweging. En nog steeds.

Deze meneer is wel rustiger over de hele dag genomen.
Maar als hij eenmaal begint te bewegen doet het echt zeer!
Scheelt ook denk ik dat mijn placenta nu aan de achterkant ligt.

Af en toe heb ik het idee dat hij van plan is om er via mijn lies of zij uit te komen… Bij hem zit er ook veel meer een schema in, kan er de klok bijna op gelijk zetten… `s Avonds vanaf 20u, dan nog rond 23u, rond 04u meestal een uur dat ik wakker lig van hem, dan als ik wakker word, meestal rond 09u, rond 11u en rond 15u. Meestal is hij dan steeds een ruim uur echt aan het schoppen/duwen.

Bij mij is het precies zoals bij jou hoor gidget Echt de hele dag en nacht door, ik hoef ook echt niet te gaan turven
Ik geniet er heerlijk van, behalve als mevrouw helemaal stijf tegen mijn buik aan gaat liggen zodat ik een keiharde buik heb. Dat voelt dus echt niet fijn! En doet ze nu steeds vaker
Ik zou me eerder zorgen maken als ze te weinig beweegt, ik vind het juist heerlijk dat ze zo aanwezig is. Weet je ten minste zeker dat alles goed gaat daar binnen
De bewegingen worden nu wel iets minder omdat ze minder ruimte heeft, maar echt waar de ruimte die ze nog heeft benut ze optimaal

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Teveel kan niet volgens mij hoor. Lekker van genieten.
Enne, hoeft niet persé een voorbode te zijn van hoe het straks is hoor. Hier was het juist precies omgedraaid.
De oudste voelde ik nauwelijks, af en toe ging ik maar eens even in mn buik duwen om te kijken of hij nog wat deed… dan kreeg ik een beetje protest en wist ik weer dat ie er nog zat.
Terwijl hij vanaf dag 1 juist super druk is geweest. (en later dus ook adhd bleek te hebben? Toch door de bevalling dan? Want in mn buik duidelijk niet…)

En de jongste die voelde ik tijdens de zwangerschap ook dag en nacht. Leek wel of ze nooit sliep! En altijd aan het trampolinespringen, trapezezwaaien weet ik wat allemaal aan het doen was. Terwijl zij dus eigenlijk heel rustig is. Wel bewegelijk hoor, maar ze slaapt dus ook óntzettend veel. (nu met ruim 2+3mnd nog steeds 2x per dag!)

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Michael was ook heel rustig in mijn buik maar nu is echt soms een tornado haha dan mag je blij zijn als die eventje rustig tv zit te kijken… maar deze zwangerschap is echt tegenovergestelde het is precies hoe gidget verteld…:smiley: onze kleine meid beweegd er lekker oplos :smiley: maar hoop wel dat ze binnenkort zich goed draait want ze ligt nu in stuitligging, maar volgens de VK kan het kindje tot 37 weken nog draaien…ik hoop maar op het beste

Groetjes Sylvia

hoi sylvia,
die kleine van mij lag ook verkeerd en op de 36 weken echo was ie goed gedraaid. en Emma heeft tot bijna 38 weken in stuit gelegen… toen toch zelf goed gedraaid, komt goed!!
wie weet is het juist een tegenovergesteld voorteken van hoe ze in de buik zijn. ik weet dat emma ook best druk was. nu kan ze nog erg veel energie hebben. maar ze kan ook zo heerlijk een uur rustig zitten knutselen. en ze slaapt heel veel, nu nog 14uur per 24 uur…
dus als dat zo is bied het goede hoop dat ie nu zo druk is.

groetjes!