Ook zo beroerd na suikertest?

Bah, ik heb vanmorgen een suikertest gehad en halverwege werd ik al niet lekker.
(Combi van nog niet mogen eten, toch al laag HB en dat vieze drankje denk ik)

Vanmiddag eigenlijk niks aan de hand, gewoon goed gegeten en gedronken.
Daarna enorm moe en even gaan liggen en ben ik gewoon kots misselijk wakker geworden, buikpijn, harde buiken en gewoon echt niet lekker.

Is dat normaal?

Toen ik zwanger was van Noa en de suikertest deed, werd ik super misselijk. Dit bleef zo duren tot een paar uur na de test. De rest van de dag heb ik geen last meer gehad, ook niet van harde buiken ofzo.

Twee weken geleden had ik terug suikertest en heb me héél even misselijk gevoeld, maar véél beter dan de eerste keer.

De misselijkheid is normaal, de andere dingen die je noemt, geen idee…

Pfff verschrikkelijk he!! Ik werd na het drinken van het drankje zo kotsmisselijk dat ik echt de neiging had naar de wc te lopen… Ik moest steeds mijn gedachten verzetten en aan andere dingen denken om het binnen te houden.
Die dag ben ik zo’n beetje de rest van de dag misselijk gebleven, voelde me best beroerd. Die dag en de 2 dagen erna kreeg ik niks zoets of vets naar binnen. Ik werd er kotsmisselijk van. Ik moest echt suikerloze dingen eten en drinken.
Maar harde buiken en buikpijn dat heb ik zeker weten niet gehad. En dat is ook echt niet normaal van zo’n test hoor.
Dus als je het niet vertrouwt zou ik zeker even je vk bellen, want het hoort echt niet van die test te komen!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou, gisteravond nog wat misselijk geweest maar vandaag niks meer aa de hand gelukkig!!
Zag de bui alweer hangen!