Ook wij die tijgervlokken hebben :-)

Ik weet niet meer in welk topic DE tijgervlokken naar voren kwamen, maar…ook hier staan ze in de kast! Ik zag ze staan en Eva koos zelf voor de krokodillenvariant: groen met wit en bruin. Er zitten zelfs kleine krokodilletjes in! Dus we hebben samen die vlokken gegeten vanmiddag. Volgende keer gaan we voor de tijger of de olifant! Kan Eva in elk geval met Erik en Morgan meepraten, zo van: lekker zijn die he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

zijn die van chocolade???

Inge schatje, vlokken zijn toch altijd van chocolade? Of bedoel je stofvlokken? Hahaha, flauw. Het zijn inderdaad chocovlokken met in ons geval witte, bruine en GROENE chocolade! Ze zijn heerlijk, vind ik zelf ook. Eva zei al dat papa ze ook wel zal lusten, dus waarschijnlijk zijn ze zo op hier! Een pak is 1,22 dus daar hoef je het niet voor te laten. Het ziet er leuk uit op de boterham.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Volgens mij kwamen ze in jouw topic langs en hadden mriek en ik het er over. Morgan vind de olifant ook erg lekker maar daar zitten geen funnies in.

Groetjes,

Michèle

Leuk zeg! Erik vindt de tijgervlokken het lekkerst, dus met de oranje vlokken. Die funnies noemt hij (om wat voor reden dan ook) ‘slotjes’. Geen idee hoe hij daarbij komt, maar hij wil toch altijd minstens 2 slotjes terugvinden op z’n boterham. Eet smakelijk, Eva (en mama)!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

@ Mriek slotjes lijkt een beetje op chocolaatjes…
En morgan krijgt altijd een funny naast haar bord en regel is chocolaatjes pas eten nadat ze haar brood op heeft.

Groetjes,

Michèle

@Michèle, dat zou zomaar kunnen! Dat hij dat bedoelt. Ik ga het morgen meteen checken.

Groetjes,
M

Hihi… ik vind ze geweldig…
We hebben de tijgervlokken en de krokodillenvlokken gehad, de k3, olifant en piet piraat hagelslag…
Mijn dochter noemt de funnies, schatkistjes… hihihi die zitten namelijk bij de piet piraat hagelslag…

En ik kon het niet laten en dat is er dus nu bij ons thuis ingebleven dat als ik of mijn man de tijger of krokodillenvlokken pakken uit de kast, en mevrouw staat er naast dat ik even zo moet doen: “rwaaaahhh” en zij doet dan alsof ze schrikt hahaha… dan liggen we helemaal in een deuk…

Lilypie First Birthday tickers