Ook voorstellen met een vraag;)

hoi, ik ben inge, 22 jaar en ik kom uit Noord-Brabant.
Ik en mijn vriend kennen elkaar zo’n 7 jaar waarvan 4 jaar een relatie.
Ons Kleintje is 24 september 2008 geboren, was 3230 gram en zijn naam is Rico. Echt een heerlijk ventje, heel klein net een poppetje, alhoewel nu het baby vet (eindelijk) begint te komen.

Ik heb een vraagje over flesvoeding,
Ik las laatst dat als je de poeder in te warm water doet dat de melk kan gaan schiften. wat bedoelen ze daarmee en is dat erg als je m dat geeft (nadat het wat is afgekoeld natuurlijk)?? of kun moet je een ander flesje maken? domme vraag misschien maar ik weet het echt niet

bedankt alvast:D

(K)Kuzjes!

Lijkt mij sterk dat de melk gaat schiften, dit kan wel gebeuren bij verse melk maar niet bij poedermelk. Heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik zou me dus zeker niet druk maken dat dit zou kunnen gebeuren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ook nooit van gehoord en nooit gemerkt ook. Ik heb melk gemaakt van koud tot gekookt (niet afgekoeld) water en het is geen een keer gaan schiften. Er zijn alleen wel soorten (zoals bijvoorbeeld Nutrilon AR) die beter oplossen in heet water. Morgan krijgt die en als je die in koud water doet klontert die meer. Maar schiften nee nooit wat van gemerkt.

Groetjes,

Michèle

quote:
Lijkt mij sterk dat de melk gaat schiften, dit kan wel gebeuren bij verse melk maar niet bij poedermelk. Heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik zou me dus zeker niet druk maken dat dit zou kunnen gebeuren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hmm raar. zo stond het op internet ergens.
maar het is meer dat ik niet weet wat schiften betekend ik heb er nog nooit van gehoord. en dat was meer mijn vraag:D wat er dan precies met melk gebeurd

(K)Kuzjes!

Voor een complete uitleg wat schiften is en doet. Hopelijk heb je er wat aan

Groetjes,

Michèle