gisteren moest ik op school komen om het rapport van dylan te bespreken,en hij schijnt super te zijn op school werkt heel snel maar netjes en is bijna altijd als eerste klaar,had een toets gehad voor groep 3 en had 39 vragen goed van de 40 nou me mond viel open want thuis komt hij over als iemand die niets weet een kip zonder kop hahaha zo noem ik hem wel eens.
alleen 1 opmerking was er hij maakt verkeerd contact om met iemand te spelen,dus als ze in de zandbak zijn gooit hij zand en zeg ik speel mee en dat vinden de kinderen niet leuk,of pakt de bal af en rent weg in de hoop dat ze hem pakken(wel slim bedacht)maar de kinderen niet. dus hij schijnt nog wel eens alleen te spelen,en nu gaan ze omdat ik dat voor stelde het oefenen met de klas een soort toneel stukje om iedereen het te leren hoe pak ik het aan om met iemand mee te kunnen doen.
dus vanmorgen aan het ontbijt heb ik het uitgelegd hoe hij dat moet doen en zei ik zal het proberen die lieverd haha
dus na een slecht bericht nu en goed bericht en liep gisteren op me tenen van trots hihihih
groetjes bianca