Ook ik moest vandaag naar de verloskundige en alles is weer goedgekeurd!
Mijn bloeddruk is netjes 125/80, Spruitje ligt al met haar hoofd voor de uitgang, nog niet helemaal vast, maar het lijkt er niet op dat ze nog gaat draaien volgens de vk. Het hartje was ook weer goed te horen, dus alles in orde.
Alleen zit ik er nu helemaal door heen… Luka is al 2 weken lang 's ochtends om 5.00 uur-6.00 uur wakker en wil pas weer een uurtje slapen rond 13.00 uur…
Verder nog steeds harde buiken, die sinds 2 dagen weer erger worden (waarschijnlijk door stress…) en ook nog onwijs last van mijn rug. Nee, deze week geen topweek…
Luka gaat nu 2 dagen per week naar mijn ouders toe, en ik heb dan verplicht rust!
Schoonmama komt opruimen, schoonpapa komt helpen verbouwen en hopen dat ik en mijn man weer een beetje rust krijgen…
Voor mijn man is het ook allemaal pittig, zorgen om mij en onze dochter, wil aandacht aan Luka geven en dan ook nog de zolder verbouwen… Gaat ook niet in de koude kleren zitten!
Maar alles komt goed, maar ineens lijkt alles te veel en sloegen de zenuwen toch wel een beetje toe. Ineens besefte we dat we nog maar 9 weken te gaan hebben…
Moest het weer even kwijt! Vanaf nu zijn we weer helemaal positief!