Ook naar vk geweest

Ook ik moest vandaag naar de verloskundige en alles is weer goedgekeurd!
Mijn bloeddruk is netjes 125/80, Spruitje ligt al met haar hoofd voor de uitgang, nog niet helemaal vast, maar het lijkt er niet op dat ze nog gaat draaien volgens de vk. Het hartje was ook weer goed te horen, dus alles in orde.

Alleen zit ik er nu helemaal door heen… Luka is al 2 weken lang 's ochtends om 5.00 uur-6.00 uur wakker en wil pas weer een uurtje slapen rond 13.00 uur…
Verder nog steeds harde buiken, die sinds 2 dagen weer erger worden (waarschijnlijk door stress…) en ook nog onwijs last van mijn rug. Nee, deze week geen topweek…
Luka gaat nu 2 dagen per week naar mijn ouders toe, en ik heb dan verplicht rust!
Schoonmama komt opruimen, schoonpapa komt helpen verbouwen en hopen dat ik en mijn man weer een beetje rust krijgen…
Voor mijn man is het ook allemaal pittig, zorgen om mij en onze dochter, wil aandacht aan Luka geven en dan ook nog de zolder verbouwen… Gaat ook niet in de koude kleren zitten!

Maar alles komt goed, maar ineens lijkt alles te veel en sloegen de zenuwen toch wel een beetje toe. Ineens besefte we dat we nog maar 9 weken te gaan hebben…

Moest het weer even kwijt! Vanaf nu zijn we weer helemaal positief!

mooi dat het zo goed gaat
en ik hoop voor jullie dat jullie nu wat rust kunnen nemen met de extra hulp in huis sterkte ermee

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Fijn dat je bent goed gekeurd! Lief dat je ouders en schoonouders zo helpen, dat scheelt een hoop. Maar je mag toch best af en toe de zenuwen hebben? Het is toch allemaal niet niks. Zet 'm op nog even!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat het allemaal weer goed was
En probeer je rust te nemen (klinkt zo lekker makkelijk)

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Fijn dat alles weer goed was. Wel heel vervelend dat jij er zo doorheen zit. Gelukkig heb je hulp van ouders/schoonouders. Probeer hoe moeilijk het ook is echt je rust te nemen. En gewoon hier je hart te luchten, dat scheelt ook weer

Groetjes,
Sandra

Allereerst fijn dat alles met de beeb goed is!
maar let goed op jezelf meid! Gelukkig helpen je ouders en schoonouders ook veel. Kun jij je rust soms ook even pakken.

Rustig aan en genieten van het goede bezoek aan de vk!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wat fijn dat alles goed was! Maar wel balen dat jij er even doorheen zit…
Ik hoop dat de hulp je goed zal doen en dat jullie wat meer rust krijgen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Fijn dat alles goed was, maar doe het wel rustig aan meid!

Groetjes Natasja

Fijn dat alles weer goed was. Wilde je vanaf hier een dikke knuffel geven, snap helemaal hoe je je voelt. Fijn dat je zoveel hulp krijgt. Let goed op jezelf.

groetjes ramona