Ook naar K3 geweest

was in 1 woord GEWELDIG!!!

We hebben genoten.

Op het laatst ging ik met Lisa naar voren in de hoop dat Lisa een handje zou krijgen van 1 van de meiden. Nou die heeft ze gekregen, van Kristel en van Karen. Karen liep zelfs terug om Lisa nog een handje te geven. Ze keek Lisa diep in haar ogen en zei; wat ben jij een mooi meiske!!! Nou Lisa gelijk verlegen en mamma ontroerd!!!

Foto’s staan op de site; www.denjolica.nl

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Heb meteen even op jullie site gekeken
Wat leuk dat het een verrassing voor Lisa was!
Hele leuke foto’s enne…die Karen weet wel wat ze zegt hoor: Lisa is echt een heel mooi meiske (en wat wordt ze ineens groot zeg! )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ohhh leuke foto!!
het was gaaf he?? ik vond het ook supergaaf, wij zaten de 3e rij vooraan was echt toppie!!
Leuk he die meiden hoe ze met die kindjes omgaan echt helemaal super!! Demi heeft het er nog over!!
Demi is dan ook erg blij met d’r Christel popje

Groetjes Nathalie & Co

Vooral die allerlaatste slaap-foto, zegt eigenlijk alles! Net een reclamespotje!

Groetekes, Sje

Ach wat zal het een feest geweest zijn voor Lisa
En dat zie je natuurlijk aan haar snoetje
Die laatste foto dat ze zo heerlijk ligt te slapen met haar k3 pop vind ik zoooo lief

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

zo wat een geweldige foto s .en dat lekker smoeltje van lisa heerlijk gewoon .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Wat een leuke foto’s zeg. Lekker genieten.
Ik zou het zelf geen geheim kunnen houden hoor. Ik vond zelf toen al leuk om naar het studio 100 zomerfestifal te gaan dat ik Jeremy gelijk al vertelde dat we erheen gingen voordat we de kaartjes hadden. hihi

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Leuke fotoos !
Haha vooral die laatste dat ze zo lief ligt te slapen
met haar k3 popje