@michele, is goed, anders moeten Morgn en Bo maar eens een keertje bellen, misschien dat Bo dan tips uit kan wisselen!!
@Miremady, oh ja dat heeft bo ook een keer gehad, dat breiige ontlasting. Toen zat het ook overal. Natuurlijk was dat niet het meest plezierige, niet omdat ik er van moest kokhalzen, maar omdat alles er onder zat en ik even niet wist waar ik moest beginnen. En heel vervelend, we stonden toen dus ook nog net eens in een winkel op de wc, nou zo handig toen!! hahaha, ik heb toen wat wc papier nat gemakt (had natuurlijk geen vochtige doekjes bij me, dat begrijpen jullie wel) en op die manier het ergste er van af gehaald, en uit de onderbroek geschraapt, en als een speer naar huis en hem in bad gezet. Maar toen stond ik dus echt effe te kijken, hoe ga ik dit doen??
Maar als we thuis zijn dan merkte ik al aan alles dat hij zou gaan poepen, maar op de po of wc wilde hij niet, stopte accuut, dus ik kon nog voordat hij ging zitten ofzo, in ieder geval die broek uit doen en billen schoonmaken etc.
@mriek, papa hier is eigenlijk net zo erg hoor. Vorige week ook, was het iets mis gegaan, nog lang niet zo erg als wat ik hierboven beschreef, en ik stond het notabene schoon te maken, en wat doet papa? hij loopt kokhalzend rond!! Ik zei al tegen hem, als je denkt dat je op die manier helpt, dan heb je het echt even mis!!! Ik vroeg aan hem hoe hij dat ging doen als ik er niet ben, en bo heeft in de broek gepoept, ja dat was anders zei die… ik zeg, maar een luier verwisselen , daar doe je toch ook niet zo raar bij? maar dat was ook weer anders…ik begrijp op zich het verschil nog niet , want als het goed is, is er maar een kein beetje billen wat je moet poetsen als je het vergelijkt met als hij in de luier had gepoept. Tja… mannen… zucht…
liefs woezel