Roy ook ziek gister al aan het mopperen, wat roy echt bijna nooit doet dacht eerst we waren even weg geweest en iedereen wilde hem vast houden wat hij natuurlijk niet gewent is want we komen nergends, maar vanmidaag ga ik ff met jordy liggen want die wilde niet slapen, hoor ik roy beneden ineens heel erg huilen ik srong werkelijk waar mijn bed uit, ik voelde dat er iets niet goed waswant peet was gewoon beneden, roy echt gillen en niet stil te krijgen, ik op onderzoek uit raak zijn oor aan en ja wel GILLEN, ik gelijk de ha gebelt die hoorde het al door de telefoon en zei kom maar gelijk, ik ook gedaan hij heeft tot bij de ha gegilt, en toen ze in zijn oren keek gelijk weer gillen en ja hoor een dubbele oor ontsteking, grrr ik janken, want sorry ook dat kan er nog wel ff bij hij ligt nu net pas te slapen met een paracetamol, mijn god wat is dit zielig…
heb het pas zelf gehad ohhh wat zou ik het graag over willen nemen van hem wij kunnen het relatiferen zei niet grrrr ik hoop dat de kuur maar gauw gaat helpen…
ff vraagje: kan ik gewoon met hem naar buiten? ik dacht het wel mits een muts op wie weet dit?
GR Tries die er vanavond echt vroeg in ligt…