Hallo, mijn kleine meid is al weer ruim 7 maanden oud! Annika Dirkje is geboren op 16 augustus 2007 en is (natuurlijk) een prachtmeid. Vandaag (31 maart 2008) heb ik mij aangemeld op ikkeben.nl. Iedere keer als ik de laatste tijd op zoek was naar info en ervaringen (over tandjes, flesvoeding, eerste x broodeten, slapeloze nachten etc) kwam ik op deze site terecht, vandaag moest het er eindelijk van komen: ik meld mijzelf ook aan! De afgelopen tijd heb ik gemerkt dat ik erg de behoefte heb om ervaringen uit te wisselen en omdat ik (nog) niet veel moeders met kinderen ken, probeer ik het op deze manier! Zelf ben ik 34 jaar, woon in Utrecht, ben getrouwd en werk vier dagen per week. Annika Dirkje is mijn eerst kindje! D!
Ook ff voorstellen
welkom op ikkeben!
Ik ben gytha 26 jaar getrouwd en hebben samen 1 dochtertje Lieke van 10 maanden alweer!
Hopelijk heb jij net zoveel aan de site als ik.
veel plezier hier
groetjes GYtha

Welkom op ikkeben. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Op deze site kun je veel van elkaar leren en als jij antwoord hebt op een vraag van een andere moeder, kun je ook nog eens helpen, echt leuk!
Ik ben Judith en ben 29 jaar, bijna 8 jaar getrouwd en vanaf 2 juli 2007 moeder van een mooie dochter Anna. Ze is nu alweer bijna negen maandjes en groeit als kool. Op deze site kan ik met veel van mijn vragen terecht en om een leuke babbel!! We wonen in het super mooie Drenthe en hebben ook nog een hele lieve hond!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.
Hoi
Leuk dat je je heb aangemeld. Het is altijd lekker om je “zorgen” of vragen met anderen te delen.
Ik ben Bianca 37 jaar en woon al een jaar of 13 samen met Harald en werk 3 dagen per week. We hebben 2 dochters Dewi van 8 jaar en Nanik van 13 maanden.
Doei
Bianca

Hallo, welkom op ikkeben en heel veel plezier hier !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Dank voor jullie leuke reacties, prettig te weten dat er een forum is waar ik mn ‘dingetjes’ kan voorleggen en mn eigen ervaringen kan delen! Soms denk je dat je de einge bent in de dingen die je meemaakt tot je met andere ouders ervaringen deelt en het zo gek nog niet is wat er gebeurt, dat geeft een hoop rust! Mijn meid groeit als kool, met dr 7 maanden heeft ze al 5 tanden en er zijn er al weer 2 op komst. Dat geeft veel onrustige nachten en met een slaap te kort ziet de wereld er heel anders uit, merk dat ik dan veel minder geniet van Annika en daar vervolgens weer van baal en zo in een cirkeltje terecht kom dat moeilijk is te doorbreken…Vandaag heb ik lekker vrij en vanochten hebben we samen heerlijk gespeeld! Groet Derkiene.
DPA!
5 Tanden!!! Anna is nu negen maanden en heeft er nog geen een! Ik maak me geen zorgen hoor, maar van mij mogen de twee die ervoor zitten best doorkomen!
Mooie foto trouwens!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.