Ook ff als waarschuwing!

Moet het toch ff kwijt terwijl ik het zelf niet mee gemaakt heb godzeidank,

Mijn buurvrouw (vriendin) kwam net vertellen dat ze een verschrikkelijk weekend achter de rug hadden, wat is het geval!
Ze staan op de camping in Nunspeet en zitten bij hun tent en komt een man in paniek aan rennen en roept of er iemand E.H.B.O heeft ,nou hebben ze dit allebei buurvrouw werkt bij de brandweer en buurman is hoofd beveiliging, dus die zijn best wat gewent, maar dit was erg schrikken!
ze komen allebei bij de plaats, lag een kindje van 4 jaar in het water, gelijk beademt! Mijn buurvrouw ziet wat in het water en ja hoor nog een kindje van 2 jaar, gelijk er uitgevist, maar die was eigenlijk niet meer in leven… reanimatie heeft ze weer aan het ademen gebracht, ze kregen vanmorgen te horen dat allebei de kinderen het goed maken en liggen nog wel in het ziekenhuis, ouders van de kinderen, neefjes van elkaar waren op een verjaardag en de kinderen waren samen weg gelopen ,zo zie je maar het is zo gebeurd dit keer goed afgelopen…

maar ohhhh mensen pas op de kinderen

Helemaal mee eens!
Zelfs in laag water kunnen ze nog verdrinken, al zijn ze dan niet bang van water en kunnen ze een beetje zwemmen, HOUD ZE IN DE GATEN. Heb inderdaad ook al veel enge verhalen gehoord.
Ben het helemaal met je eens, een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Groetjes Miriam

Inderdaad Tries helemaal gelijk in…

Ik zal het hier maar even opbiechten
Afeglopen donderdag hebben wij boodschappen gedaan, dus ik ben druk boodschappen aan het opruimen, arno krijgt een telefoontje van een klant, en demi vind als er telefoon is het schreeuwen en gillen erg leuk, dus Arno maakt de tuindeuren open en loopt naar buiten, en let verder niet op…

Opeens kreeg ik een naar gevoel (moederinstinkt??) dus ik loop te kijken waar Demi is, niet in de kamer, dus ik loop naar buiten, en tot mijn grote schrik, zit ze in het zwembadje Pfffff mijn hart keerde om, gelukkig was er niks gebeurd, moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren, Arno had haar dus niet gezien of gehoord toen ze naar buiten kwam…
Tjeee ik stond te trillen op mijn benen, het badje gelijk leeggemaakt en opgeruimd.

Pffffff, weer wat geleerd, Dus inderdaad PAS OP!!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Gewijzigd door - Nathalie op 08 Jul 2002 17:49:31

triesje pfffff, heeft je buuf nog steeds de schrik in de benen…

jeeee nathalie, wat een verhaal zeg, zo zie je maar weer,je kan geen ogen genoeg hebben

Kussies

Pfff inderdaad natalie, jeetje wat zal jij geschokken zijn Ik heb zelfs er over gedroomt vanacht, zag jordy maar in het water liggen, kun je na gaan wat het met je doet zo’n verhaal, maar ja je wordt er toch op geattenteerd, en ben je wat meer alert… want echt het is zo gebeurd, het is niet voor niks doods oorzaak nr1 onder de kinderen…

Vanwege dit soort ongelukken hebben ze nu een hele nare confronterende reclameboodschap op tv, een moeder die met haar kindje speelt, die in bad zit…en uiteindelijk draait ze zich even om.Het kindje glijdt uit…!
Kinderen kunnen niet om hulp schreeuwen als ze in het water liggen !!!
Heel naar om te zien, maar het schijnt dat er zoveel ongelukken als deze voorkomen, rond om huis !!!
Liefs Dees

CrazyDays

PFFFF wat een verhaal . Je houdt je hart inderdaad soms vast en een ongeluk zit in een klein hoekje. Je komt vaak ogen en oren en handen te kort.
De zus van mijn vriendien viel van de trap op jonge leeftijd en voor het leven verlamd.
Zulke dingen gebeuren maar ik moet er effe niet aan denken dat het je zelf overkomt.

Groetjes Monique