Ook even voorstellen

Hallo,

Ik ben Thirza, 37 jaar oud, getrouwd en we hebben een zoontje Joost die vorige maand 2 jaar is geworden. Ik heb via dit forum al een vraagje aan Bieb gesteld en het lijkt me leuk om hier ervaringen uit te wisselen. Ik lees nu een tijdje mee en het lijkt me een gezellig en actief forum.

Groetjes, Thirza

HoiThirza,

leuk dat je ook mee komt kletsen.
Ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa en Cas.
Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

quote:
Ik heb via dit forum al een vraagje aan Bieb gesteld

oooh ik weet niet eens meer wat voor vraag dat was Ging het over het (niet) praten van je zoontje?

In ieder geval welkom hier!
Zal me in het kort nog even aan je voorstellen.
Ben dus Bianca, 31 jaar en ik woon samen met mijn vriend en onze 2 kids.
Stephan is 4,5 jaar en Kaya is 3,5 maand

Veel plezier!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hoi Bianca,

Ging inderdaad over het nog niet praten van Joost en jouw ervaringen met Stephan bij het audiologisch centrum.

Groetjes, Thirza

Hee Thirza!

Ikkeben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin!

Veel plezier op Ikkeben!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hallo, welkom hier.
Ik ben ellen, ben met Jan getrouwd en samen hebben we 2 kids. Ik ben 28 en woon vlakbij Groningen.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Hoi Thirza.

Welkom op de site!
Ik ben Marianne getrouwd met Niels en samen hebben we een zoon genaamd Ruben van 8 maanden oud

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

welkom hier

ben bianca getrouwd met hans we hebben 3 kinderen waarvan 1 helaas een engeltje

kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi allemaal,
ben ook nieuw, dus effe voorstellen: ikkeben dagmar, getrouwd met ashwani en we hebben sinds 32 mei 2005 een zoontje: Samanyu. We genieten er enorm van, het blijft een wonder zo een hummeltje. Ik werk als medisch maatschappelijk werker nu weer 4 dagen (en mis mijn boefje zeer!), mijn man past op dit moment nog op (wat ben ik soms jaloers) en werk pasttime.

Hoi Dagmar,

Welkom op ikke ben!

Is het niet handiger om je stukje als een nieuwe topic te plaatsen, dan lezen waarschijnlijk meer mensen het.

Groetjes, Thirza

Lilypie Derde Ticker