Ook even iets leuks!

Aangezien mijn berichtjes allemaal gaan over wat Colin niet doet wilde ik ook even iets leuks delen…

Colin zegt sinds een weekje mama!! Zo leuk! Ik had het nog lang niet verwacht maar ineens zei hij muma mmmmmuma na een weekje lijkt het meer op Calimero-mama hahaha
Dan maakt dat slecht slapen ook even wat minder uit!!

Groetjes

22-12-2009 colin geboren

Wow das snel zeg! Leuk voor je gefeliciteerd!!

Joaquin is ook al een tijdje aan het oefenen… mamamamam en papapapap. Hij kan al wel sinds een tijdje: JA! zeggen bewust of onbewust weet ik niet hahaha maar vanmorgen tot mijn verbazing riep hij me vanuit zijn bedje: MAMA!! Het was erg duidelijk uitgesproken in ieder geval, joepie! Ik hoop dat hij het nu voortaan dus goed kan zeggen… ben benieuwd.

Leuk hè de ontwikkelingen van je kleine scheet echt geweldig.
Lekker genieten!

Groetjes Ghislaine.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

geweldig. ik kan niet wachten tot damian mama gaat zeggen. papa opa en ja en kawa(zo heet de hond) lukt al super goed maar mama lukt op de een of andere manier alleen maar als hij echt boos is (naar bed als hij niet wil ofzo). volgens mij kan hij het wel want dan lukt het ook gewoon maar weet niet waarom hij het niet doet als ik zeg kom we gaan naar opa zegt is ja oooooooooooooooopa. en van de week haalde ik hem op bij mijn ouders dus na wat gedronken te hebben trek ik mijn jas aan gaat ie zwaaien ik zeg kom je mee met mama NEE hahaha was de eerste keer dat ik dat hoorde en ik zeg dus ok maar ga je wel naar papa ja en handjes zo van pak me maar dat wil ik wel. hahaha