Zo kregen we vandaag Morgan mee naar huis van het kdv. Hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om haar stil te laten zitten is me een raadsel maar de eerste staartjes zijn een feit.
Groetjes,
Michèle
Zo kregen we vandaag Morgan mee naar huis van het kdv. Hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om haar stil te laten zitten is me een raadsel maar de eerste staartjes zijn een feit.
Groetjes,
Michèle
Ook ik had op hyves al geregeerd, maar vind het geweldig leuk staan. Nu zelf an de slag mama
Liefs Michelle
aah wat lief! echt meisje meisje!
vind ze het nu niet meer vervelend of heb je andere stiekjes gekocht?
Superschattig!
ga je het nu zelf ook weleens zo doen? Of ben je bang dat je het niet voor elkaar krijgt met stilzitten?
Het ziet er echt heel leuk uit!
liefs
@ Inge deze waren van het KDV maar toevallig heb ik zelf ook deze gekocht
@ Liske als ze wil doe ik het zelf ook wel maar ik ga het niet dwingen.
Groetjes,
Michèle
Nope. Ze zat in der stoel tv te kijken en ik stond achter der en ik kreeg een krachtig MAMMA NEE dus geen staartjes vandaag
Groetjes,
Michèle
Haha, tis ook nog eens zo dat als vreemde het doen ze het vaak goed vinden. Volgende keer beter toch…
Gr Patries
Hihi, als ik de staartjes van Nora en Morgan zie, moet het bij Eva toch ook lukken, want zij heeft meer haartjes! Die van Eva groeien al echt lang en ze heeft ze al een beetje in haar nekje. Maar ja, zij zit echt niet stil en gooit alles uit haar haar wat ik er in doe. Eva heeft nu een flink krullenkopje, ook leuk, maar staartjes zijn helemaal leuk! Gewoon blijven proberen Michele, ik ga het bij Eef ook eens proberen: camera in de aanslag!
Groetjes Rainbow, trotse mama