Ook een

Onze auto, (Opel Astra) rijd superfijn, alleen de laatste tijd ging hij steeds zwaarder sturen
Leek soms net of we in een old-timer zonder stuurbekrachtiging reden
Dus eens laten meten bij de opelgarage, kl*te zeg motortje van de stuurbekrachtiging stuk Die man die hem nakeek zou even navragen wat de reparatie zou gaan kosten, hij vroeg, wilt U zitten of blijft U liever staan ahum dat vroeg hij niet zonder reden natuurlijk, dat geintje kostte maarliefst 1680,- euro ex btw tja zei ik verbouwereerd, dat moet ik overleggen, maar ik denk dat we dat níet laten maken, dan maar spierballen kweken…
Nou zei die man, ik wil wel proberen om aan een 2e handse te komen zodat het was goedkoper kan, want nieuw kost zo’n motortje al 1079,-ex btw tja en dan maakloon nog en het bleek niet de makkelijkste klus te zijn…
Ik hoorde maar niks dus ik dacht helaas pindakaas…
Worden we zaterdag gebeld door opel, dat ze zo’n motortje voor ons hadden en we maandag (vandaag dus) , gelukkig is ie nu gemaakt voor 500,-ex btw nog poepieduur vind ik, maar ja het parkeert een stuk fijner en de bochten zullen nu ook weer lekker soepel verlopen
Een rib uit ons lijf maar we zijn toch wel blij

Groetjes Nathalie & Co

Het is een mazzeltje, maar wel een dure
Groetjes Maaike

nou scheeld toch weer 500 euro .wat hij eerst zei . maar even goed een hoop geld .weer een rip uit de lijf

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker

Wat ongelovelijk duur allemaal hé, maar wat een geluk dat ze zelf op zoek zijn gegaan naar een 2e handse, gebeurd ook niet altijd.

Groetjes Wiets

idd dat scheelt weer,altijd mee genomen die mazzeltjes toch

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

mazzeltje… nog een klap geld maar toch!! hij doet het weer

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Tjonge dat is zeker een rib uit je lijf
Maar nu rijd de auto weer perfect en dat is ook heel wat waard

Het lijkt wel of er steeds gekkere dingen kapot gaan aan die auto’s. Wij hadden een half jaar terug ineens het raam onderin de deur liggen. Kosten 215 euro. Op zich viel dat nog mee. Het raam was gelukkig niet stuk maar er moest een heel nieuw binnenwerk in. Beter gewoon in Nederland dan bij tolweg in Frankrijk.
Erg l*llig als je daar zou staan, raampje open en weg raam. En we hebben de hele uitlaat al vervangen van voor naar achteren. Vorig jaar een gedeelte en dit jaar de rest. Auto is 4 jaar hoor.

Nou ik baal als een stekker…
Weer is onze stuurbekrachtiging stuk, is pas in oktober vervangen, en nu is het opnieuw mis…
Alleen ditmaal zo erg dat er haast niet in te rijden valt, ik in elk gavel niet want ik kan er niet eens mee uitwijken als dat nodig mocht zijn levensgevaarlijk… met een beetje pech kunnen we nieuwjaarsdag niet eens naar ons pap
Arno gaat er zo mee naar de opelgarage, ik hoop dat het snel opgelost kan worden

Alles op de fiets is ook geen doen… zeker nu met die regen bah!

Groetjes Nathalie & Co

jeetje balen zeg,zit je niet op te wachten

ene regen hier droog gelukkig

maare de opel leent toch auto’s uit als je voor reperatie gaat ???

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ohhhhhhh Ik hoop dat je dit nog lees VOORdat je nar de garage gaat.

Je hebt hem in oktober vervangen en je hebt zeker een 3 mnd garantie hoor op de reparatie ook al is hij 2e hands maar als het goed is is de opel een bovag goed navragen hoor
Laat je niet naar huis sturen met een kl—te smoes ze moeten hem echt op hun kosten repareren.

gr nvh
( die zelf uit garageleven komt)

Gewijzigd door - nvh op 30 Dec 2006 21:43:07

Onderhoud

Regelmatig onderhoud is misschien wel de belangrijkste voorwaarde voor rijplezier. Want een goed onderhouden auto is veilig en betrouwbaar, ook bij extreme weersomstandigheden. Wie zijn auto op gezette tijden bij een BOVAG-bedrijf brengt, zal langer van zijn auto kunnen genieten. En de BOVAG-reparatiegarantie van drie maanden, garandeert u dat de vakmensen een eventueel defect optimaal zullen verhelpen.

In de bedrijvenzoeker hiernaast vindt u snel en eenvoudig een deskundig BOVAG-bedrijf bij u in de buurt.

zie boven!!! ff kopie gemaakt

Bedankt nvh voor de tip, ik heb m’n man op z’n hart gedrukt dat hij zich niet moet laten afschepen met een rotsmoes

Nou Arno is erheen geweest gister en ze konden pas dinsdag definitief zeggen wat het was ze dachten iets electronisch…
Nou zei arno, dan geef me maar een leenauto mee want met deze valt niet te rijden, nou ze hadden er geen nou zei arno geen probleem, maar jullie zorgen maar voor vervoer, dus morgen ochtend om 8 uur willen we graag opgehaald worden want we gaan naar de efteling (is niet waar hoor) en maandag moeten we naar m’n schoonouders om een uur of 12 dus dan kun je uitslapen toen hadden ze opeens wél een auto :8
Een heerlijke Opel Meriva tjee dat rijd lekker zeg! Helaas moet ie dinsdagochtend weer terug haha!
Ben benieuwd wat dit grapje weer gaat kosten want het moet wel gemaakt worden…
Maar ik kan gewoon naar ons pap op nieuwjaarsdag

Groetjes Nathalie & Co

zo dat heb je mooie voor elkaar.niet zonder auto hihihihiihih nou jullie auto nog goed .

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

ennnnnnnnnnn hoe is het afgelopen???

Nou hij is weer gemaakt, en het was dus wéér de pomp van de stuurbekrchtiging die stuk was.
Arno kon hem vandaag ophalen, die man zei, eigenlijk heb je geen garantie op een 2e handse pomp, oh nee zei Arno, ik zie dat nergens staan op de bon, en volgens elke bovaggarage zit er garantie op reparatie’s…
Ik maak er wél garantie van zei hij toen, want binnen 2 maanden stuk is wel erg snel, dus we hebben nu alsnog een nieuwe pomp en hij stuurt weer als een veertje hopelijk nu voor langer dan 2 maanden
Ook de leenauto hebben we zo mogen lenen, dus al met al hebben ze toch wel goede service verleend gelukkig

Groetjes Nathalie & Co

toppie

zo hoort het…

Tis werkelijk ongelooflijk… wat een afzetterij!

Afgelopen week kregen we telefoon (de opel garage) ja meneer (tegen arno dus ) wij waren nog wat “vergeten” er is nl een nieuwe accu in uw auto geplaatst, onze monteur had u daarover willen bellen, maar is dat vergeten… ja zei Arno en nu?? Ik heb geen opdracht gegeven voor het vervangen van onze accu, dus ik ben niet voornemens om die af te komen rekenen als u daarvoor belt…
Ja sorry u heeft gelijk het is onze fout, maar we willen hem u aanbieden voor de helft van de prijs, tja (arno is in dit soort zaken een échte sukkel) doe maar …
Kreeg ik gisteren een rekening van opel van maarliefst 82.50 het lijkt me sterk dat een nieuwe accu 165 euro kost… dit noem ik geen korting geven maar oplichting!
Ik daarnet naar van grootel gebeld, dat is de buurman van de avia waar ik werk en das een automaterialen handel…
Ik gevraagd wat een accu kost, compleet met inzetten, 65 euro mevrouw voor de accu en inzetten doen we gratis
Ik kom er meteen aan zei ik
Accu in de kofferbak, en hup naar de opel, ik moest wel netjes blijven want opel tankt bij ons dus het staat niet zo mooi als ik daar effe uit ga vallen, wat ik héél graag zou doen
Ik zei, tja het bleek dat jullie onze accu hadden vervangen, maar ik had al een accu besteld, en aan 2 accu’s heb ik niks, dus ik kom hem even “netjes” terugbrengen zei ik vriendelijk
Ik kan de rekening verscheuren lijkt me he? Ja hoor geen probleem mevrouw

Heerlijk vind ik dit haha, tis misschien maar een verschil van amper 2 tientjes, maar het gaat mij om het idee, dit is niet netjes van opel, dus dan gun ik het liever van grootel, en mezelf die paar extra centen

Groetjes Nathalie & Co

Pittige tante ben je!

Maar groot gelijk hoor! Als ze een grote reparatie of aanpassing uitvoeren waar ze niet met je over overlegd hebben, dan kunnen ze niet verwachten dat je ervoor betaalt. Hele rare praktijken zijn dit.

En inderdaad een nieuwe accu laten zetten kost echt geen 165 Euro! Ze hebben dus net gedaan of je hem voor de helft van de prijs kreeg, maar die 82,50 is gewoon de volle mep.

Nou weet je alleen niet of het echt nodig was om die accu te laten vervangen. Stel dat die oude nog goed was, dan ben je alsnog duur uit met de accu die je nu voor 65 Euro hebt weten te bemachtigen.

Groetekes, Sje

Klopt!! Pittig he en geloof me hier ben ik nog mild zo op het forum haha … Maar ja ik zou onze oude accu terug kunnen vragen, maar ze kunnen me een accu geven uit 1960 ik zie het verschil niet dus das de moeite niet, ze kunnen ook makkelijk zeggen dat ze hem al hebben afgevoerd, erg raar hoor maargoed…

Groetjes Nathalie & Co