Onze auto, (Opel Astra) rijd superfijn, alleen de laatste tijd ging hij steeds zwaarder sturen
Leek soms net of we in een old-timer zonder stuurbekrachtiging reden
Dus eens laten meten bij de opelgarage, kl*te zeg motortje van de stuurbekrachtiging stuk Die man die hem nakeek zou even navragen wat de reparatie zou gaan kosten, hij vroeg, wilt U zitten of blijft U liever staan ahum dat vroeg hij niet zonder reden natuurlijk, dat geintje kostte maarliefst 1680,- euro ex btw
tja zei ik verbouwereerd, dat moet ik overleggen, maar ik denk dat we dat níet laten maken, dan maar spierballen kweken…
Nou zei die man, ik wil wel proberen om aan een 2e handse te komen zodat het was goedkoper kan, want nieuw kost zo’n motortje al 1079,-ex btw tja en dan maakloon nog en het bleek niet de makkelijkste klus te zijn…
Ik hoorde maar niks dus ik dacht helaas pindakaas…
Worden we zaterdag gebeld door opel, dat ze zo’n motortje voor ons hadden en we maandag (vandaag dus) , gelukkig is ie nu gemaakt voor 500,-ex btw nog poepieduur vind ik, maar ja het parkeert een stuk fijner en de bochten zullen nu ook weer lekker soepel verlopen
Een rib uit ons lijf maar we zijn toch wel blij
Groetjes Nathalie & Co