Ook een wijze les geleerd

Fabienne was vanmorgen met een stukje papier aan het knippen. Ze deed het keurig netjes dus ik dacht; ik loop even naar de keuken … na enkele minuten liep ik terug en zegt Fabienne heel triomfantelijk; kijk mamma; “haren geknipt”. Arghhhhhhhhhhh … je snapt hem al … een paar plukken kwamen tevoorschijn en terwijl ik van schrik haar krullenbos na kamde vielen er een paar strengen uit! Omdat ze mijn geschrokke reactie wel opmerkte ging ze huilen. Ooh wat baalde ik en had ik haar maar niet met dat schaartje alleen gelaten! Een wijze les geleerd dus.

De schade … van boven een paar strengen haar er af. Gelukkig heeft ze veel haar en kan ik haar lange pony haren die ik gelukkig lang heb laten groeien naar achter doen met een speldje … zucht … daaaaag 3 cm haar

Gewijzigd door - esther2107 op 22 Aug 2011 10:10:43

hahahahahahaha,sorry, moet effe lachen!! Wat een dondersteen heb je!! Ik heb dit echter vroeger ook gedaan (volgens mijn moeder) en het resultaat was zo erg, dat de kapper niets anders wist dan het te millimeteren. Leek net een jongen, mijn moeder kon wel huilen, zo erg vond ze het (de foto’s zien er idd ook niet uit) hahahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Lach nu een beetje als een boer met kiespijn hahaha. Gelukkig is het nog lang genoeg om niet te hoeven millimeteren want dan ben ik er echt ziek van! Och ja, ik kan me je moeder nu heeeel goed voorstellen!

Ohoh wat een boef! Ook ik heb het vroeger bij mezelf gedaan. Ik had al heel lang haar en het moest helemaal kort, tot net iets boven mn oren. Daar was mn mama ook eeeeeeecht niet blij mee

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Sorry ik moest ook vreselijk lachen even, maar ik zou er ook van balen hoor, nu heeft madelon het gelukkig nooit gedaan en bij een jongen toch iets minder erg als een meisje mocht Dylano het ooit doen.

Liefs Michelle

Och jee, ik kan me je rottige gevoel goed voorstellen. Gelukkig zie je er niet zo veel van (tenminste, op de foto niet).

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt. Gelukkig als je de foto in ieder geval bekijkt zie je er niet zoveel van.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ohwwww wat erg!
Ik zou er ook flink van balen als dat hier gebeurde…

Maar idd, zo op de foto zie je er niks van. Voorlopig maar gewoon zo idd een speldje er in, en niet meer alleen laten met de schaar

Een meisje dat ik ken (zij is al 6 hoor) heeft dat een tijdje terug ook gedaan… wilde kort haar en dat was écht helemaal kort bovenop
Tja… een meisje van 6 laat je ook niet millimeteren… Zij heeft maandenlang met zo’n brede haarband/hoofddoekje achtig zeg maar op moeten lopen van dr moeder . Inmiddels is het wel weer wat gegroeid bovenop en is het netjes in model geknipt. Maar alsnog heel kort dus… Zo zonde! Want dat meisje had echt heel mooi lang haar…

Hahahah dat hebben we hier ook gehad, moeilijk he! Hihihih ik moest er ook om lachen toen bij J, ahhh ze doen het allemaal wel een keer denk ik, blij zijn dat het niet gemillimeterd is!

Oeh dacht dat een boek verknippen zoals morgan gedaan had erg was… overigens had morgan het nooit op haar eigen maar op mijn haar voorzien…

Groetjes,

Michèle

ow ow ja ik heb vroeger ook kappertje met het buurmeisje gespeelt, maar die moest dus echt afgeschoren worden ! ja altijd al een kniptalent geweest!!!

hihi misschien wil ze graag kapper worden

Pippy is geboren 17.07.2009

Ow, ow, ow…Fabienne toch!

Ik moet er niet aan denken dat Senne dat zou doen…

Gelukkig valt het zo echt niet op…

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers