Ook Dylano weer goedgekeurd is

Ja wij mochten vanochtend naar het cb. Lengte en gewicht begint een beetje bij elkaar te liggen (eindelijk) Hij weegt nu 12 kilo met een lengte van 89.5 cm. Voor het eerst met luier en romper aan gewogen, maar had hem net voor het weegmoment een schone luier aangedaan wantdat had ik thuis niet gedaan in de veronderstelling dat hij naakt gewogen zou worden hahahaha.

Verder moest hij blokjes stapelen net als de vorige keer wat dus zonder problemen ging. Ze vroeg denk je dat hij rechtshandig is? Ik zie weet ik wel zeker En ja hoor alle blokje gingen ze met rechts erop. Zei ze tegen Dylano en gaf hem een blokje in zijn linkse hand, kun je het ook met deze? Wat doet Dylano hij hevelt hem over naar zijn rechterhand Toen moest zij toch ook wel lachen. Maar verder heeft hij netjes de blokjes opgeruimd en jawel 1 met zijn linkse hand.

Toen moest hij bij een pop oren, neus, voeten, mond en oogjes aan wijzen was ook geen probleem.

Wel moeten we over een half jaar terug komen voor zijn spraak zucht en ik zeg nog daar sta ik voor onder controle bij de ha dus of ik dan ook ga weet ik nog niet, ligt eraan hoe hij dan praat.
Er komen op het moment meer woordjes bij, oke nog niet goed in de zin van zo als wij ze zeggen maar begin is er.
Da = dat
titte = zitten
tee = twee en ga zo maar door

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

nou super dat het zo goed gaat joh.
wel raar dat je dan ook weer naar het cb moet voor z’n spraak, opzich is het wel goed dat ze het in de gaten houden natuurlijk. Maar het lijkt mij wel wat overbodig aangezien je er ook al voor naar de ha gaat.
Maar er zit dus wel al wat vooruitgang in het praten?

liefs,
Rinske

He lekker is dat altijd weer. Morgan wacht nog steeds op der oproep, zal wel weer 3 maanden na der verjaardag worden als het niet later is…

Groetjes,

Michèle

@Rinske er zit indd vooruitgang in niet dat het nu supersnel gaat maar toch

@Michèle hier staat hij gelij kalweer voor over een half jaar. Op 11 april Toch wel lekker dat ze dat gelijk doen hoef je niet constant te wachten op een oproep.

Liefs Michelle

Fijn dat lengte en gewicht meer bij elkaar komen, gaat dat pierige er misschien een keer af

Super dat hij in ieder geval al ietsje meer praat, dat is toch waar het om gaat? Zolang er vooruitgang is…

Haha, leuk dat hij zo lekker eigenwijs met rechts bleef stapelen.

Wij moeten 21 oktober voor de controle die eigenlijk rond z’n 2e verjaardag had gemoeten. Dus…lekker op tijd.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat fijn dat alles goed was met Dylano. Goed ook dat de verhoudingen wat meer bij elkaar komen. Bij ons CB mocht Tim idd ook vanaf 2 jaar met luier gewogen worden. Op die leeftijd hoeft het met gewicht niet meer zo heel nauw genomen te worden.

Haha moest wel lachen hoor om je verhaal dat hij stug met rechts blokjes bleef bouwen. Ik dacht dat je pas vanaf het 6e jaar ofzo kon zeggen of ze links of rechts handig zijn.

Wel heel fijn dat hij vooruitgang boekt met praten. Ook al is het niet veel, het gaat vooruit. En dat is natuurlijk al een heel goed teken. Kan me je gevoel wel voorstellen dat het dubbelop is. En bij de huisarts en bij het CB. Maar kan me het CB ook wel voorstellen dat ze het in de gaten willen houden. Wat zei de huisarts ervan?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

@Mriek ik vind hem nog steeds een paling

Hier hebben de afspraken altijd goed op schema gezeten hij is tenslotte afgelopen donderdag pas 2 geworden, en nu al geweest en dat voor een grote stad

Liefs Michelle

Da’s inderdaad keurig van Rotjeknor, daar kan ons durpie nog een voorbeeld aan nemen

Dylano de paling … klinkt een beetje viezig … ik vind paling smerig

Groetjes,
M

@Sandra
de ha vind het nog niet zorgwekkend al moeten we het wel in de gaten houden natuurlijk als hij eind november niet meer zou praten dan moeten we terugkomen en gaat ze hem in eerste instantie doorsturen naar de kno arts om zijn oren uitgebreid na te laten kijken. Intussen zijn er dus al wel wat woordjes bijgekomen.

Ik dacht indd ook pas dat ze dat op latere leefijd konden zien of iemand rechts of links is, maar was me al wel opgevallen dat Dylano heel veel met rechts doet. Eten zal hij ook echt niet links doen. Beker drinken houd hij ook met rechts vast.

@Mriek
paling is lekker

Liefs Michelle

fijn dat hij goed gegroeid is.
hopen dat zijn spraak ook beter wordt.
maar dat zal vast goed komen. wel onzin om daarvoor bij ha en cb te moeten komen…
1 instatie is toch ook wel genoeg

Groetjes Gytha

Ah oke. Wel een geruststelling dat de huisarts het niet zorgwekkend vond. Goed dat je eind november weer terug moet komen. Zo kunnen ze het toch in de gaten houden en mocht het niet vooruitgaan hem idd onderzoeken. Gelukkig komen er woordjes bij, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.

Enne ik ben het met Mriek eens, paling is vies

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

@michelle, smaken verschillen

@sandra

Groetjes,
M

Fijn dat hij weer goedgekeurd is!

Jammer dat je weer terug moet komen. Maar, het gaat dus wel beter met Dylano zijn spraak?! Dat is fijn.

Enne… in Rotterdam zijn ze inderdaad netjes met afspraken. De mijne staat al voor 3 januari

Liefs, anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Anne
kunnen die dorpjes nog wat van leren

Liefs Michelle

Haha, ja wat dat betreft wel

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Groetjes,
M