Ja wij mochten vanochtend naar het cb. Lengte en gewicht begint een beetje bij elkaar te liggen (eindelijk) Hij weegt nu 12 kilo met een lengte van 89.5 cm. Voor het eerst met luier en romper aan gewogen, maar had hem net voor het weegmoment een schone luier aangedaan wantdat had ik thuis niet gedaan in de veronderstelling dat hij naakt gewogen zou worden hahahaha.
Verder moest hij blokjes stapelen net als de vorige keer wat dus zonder problemen ging. Ze vroeg denk je dat hij rechtshandig is? Ik zie weet ik wel zeker En ja hoor alle blokje gingen ze met rechts erop. Zei ze tegen Dylano en gaf hem een blokje in zijn linkse hand, kun je het ook met deze? Wat doet Dylano hij hevelt hem over naar zijn rechterhand
Toen moest zij toch ook wel lachen. Maar verder heeft hij netjes de blokjes opgeruimd en jawel 1 met zijn linkse hand
.
Toen moest hij bij een pop oren, neus, voeten, mond en oogjes aan wijzen was ook geen probleem.
Wel moeten we over een half jaar terug komen voor zijn spraak zucht en ik zeg nog daar sta ik voor onder controle bij de ha dus of ik dan ook ga weet ik nog niet, ligt eraan hoe hij dan praat.
Er komen op het moment meer woordjes bij, oke nog niet goed in de zin van zo als wij ze zeggen maar begin is er.
Da = dat
titte = zitten
tee = twee en ga zo maar door
Liefs Michelle