zo hier eindelijk het verslag heb ff geduurd maar goed,heb er ff ook 1 foto bij gedaan de rest staan in kaitlyn haar album http://www.kaitlyn.kleutersite.nl/
in map K
vandaag gingen we sinterklaas vieren,de jongens wisten nog van niks,wilde ik zo houden anders zijn ze zo hyper dat moet je niet hebben natuurlijk…
opa en oma en oom gerard waren netjes op tijd,dus ja dan wachten tot het 1.15 is want dan zou hij komen…
5 minuten later was het zover gebel gebonk daar stond sinterklaas voor het raam nou die gezichtjes had je moeten zien geweldig gewoon.
ze hebben beide bij sinterklaas gezetten en zongen beide uit volle borst mee.
van kaitlyn had ik het niet zo verwacht dacht eerder dat ze bang zou zijn en zou gaan huilen maar dat viel ons dus 100% mee,en is de sint ook een half uur gebleven…
sinterklaas had dylan zijn rapport nou je had zijn gezicht moeten zien,van hoe kan dan nu ahhahaha prachtig…
daarna mochten wij allemaal nog op zijn schoot en een liedje zingen en toen kregen we allemaal nog een chocolade letter
dylan kreeg disco lamp en kaitlyn zo pratende pony,en we kregen nog 4 zakken vol en dat mochten we zelf allemaal doen.
ene ze hebben goed gestrooid pffffff het lag echt in alle hoeken zeg pfffff en glad dat het was geworden op me laminaat.
dylan heeft gehad disco lamp,knex piraten schip,tygo auto (van de reclame)draken spel,staafjes met magneet balletjes,een dekbed overtrek van spiderman.
kaitlyn heeft gehad pratende pony,muiltjes spel,barbie tik machine,dekbed overtrek van prinsesen,klei
en samen kregen ze mikado.
en nog een heleboel chocolade letters.
Gewijzigd door - bianca4 op 07 Dec 2005 22:10:47