gisteren ook een flinke klap gemaakt met de auto. Ik, luca, mijn moeder en mijn broertje waren wezen zwemmen. Op de terugweg miste ik gewoon een auto. Ik weet echt niet hoe dat kon, maar dat busje sloeg af, terwijl ik dacht dat hij doorreed en ik er zo achteraan kon. Ik knalde zo in zijn zijkant. Gelukkig niet hard, maar ik ben zo geschrokken!! Mijn moeder en ik gelijk in tranen natuurlijk, Luca ook, maar die lachte snel weer. Hij schrok wakker van de klap. Gelukkig is er niets met hem aan de hand, ik was echt helemaal in paniek. De auto was geleend Omdat dennis dus op wintersport is, en hij onze auto meeheeft, heb ik de auto van iemand die ook mee was. Vind het echt zo erg! Maar het belangrijkste is dat niemand gewond is, alleen een flinke blauwe plek op mijn knie. Bleeeeeh, echt een rotweek nu geweest. Komt allemaal wel weer goed, auto is bij garage, blauwe plekken verdwijnen. Ik leen alleen NOOIT meer een auto!
Ook aanrijding gehad
Owww, wat balen zeg!!!
Kan me voorstellen dat je het onwijs rot vind dat het juist met een
geleende auto gebeurd.
Maar aan de andere kant: wees inderdaad blij dat jullie verder niks mankeren, hoe anders had het kunnen aflopen…
Nou, heel veel sterkte enne…ga vanavond lekker relaxed op de bank hangen ofzo, even bijkomen
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
ja dat is balen dat het net met een geleende
auto moet gebeuren.
Het belangrijkste is dat jullie allemaal niet mankeren.
groetjes katinka
Das is even schrikken zeg!!
beetje bekomen?
tot nu toe is het voor jou niet de beste week geweest.
Word tijd dat je man/vriend weer terug komt.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Gewijzigd door - MJ op 12 Mar 2006 19:03:56
ik nu gelukkig wel over de schrik heen, maar het was echt afschuwelijk. Ik was zo bang dat er iets met luca zou gebeuren! Gelukkig is dennis weer terug!
Kan het me voorstellen.
Ik heb 4 jaar geleden een kleine aanrijding gehad, en zelf nu ben ik nog extra op mijn hoede achter het stuur.
En nu helemaal nu Ruben achterin zit, moet er niet aan denken zeg als er iets zou gebreuren.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Nou da’s schrikken meis.
Gelukkig alleen maar blikschade.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.
jeetje zeg Kim!!
Gelukkig dat het goed is afgelopen!
En maar weer lekker van de schrik bekomen met je mannetje hoor!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
pffff gelukkig ook goed afgelopen zeg,en begrijp dat je baalt dat het vooral een geleende auto is,maar 1 ding jullie hebben niks (op blauwe knie na dan)
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Pfff…de schrik nadien is altijd het ergste,en dan nog een geleende auto…
Gelukkig alleen maar een blauwe plek en Luca helemaal ongedeerd
ik zit idd wel wat meer gespannen achter het stuur! Vind rijden opeens minder leuk! Nou ja, komt wel weer!