vallen uit, al die mooie zwarte haren van victor vallen uit, nu is het echt een kaal mannetje aan het worden, zal wel net zo blond worden als Sofie
Kussies
vallen uit, al die mooie zwarte haren van victor vallen uit, nu is het echt een kaal mannetje aan het worden, zal wel net zo blond worden als Sofie
Kussies
Oh jeeee, ja je hoort het vaker, sonde he
Maar 1 geluk het groeit echt weer aan
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
ach gossie arme victor hhaah nou groeit gelukkig weer aan he
maar ben benieuwd wat voor kleur hij krijgt
groetjes bianca
Jah, groeit weer aan. En och, een flinke bos haar is ook niet alles. Lucas had dat, maar ik vind zo’n kaal bolletje toch wel wat hebben
Ik zou best een foto willen zien van het kale bolletje trouwens. Kunnen we wat regelen
Groetjes Miriam
hihi jaa roy had al niet veel maar laast helemaal niks meer begint nu terug te komen
Liefs Tries

op zijn achterhoofd kan je de opstaande bos nog zien maar voorop is alles al uitgevallen
Kussies
ja alweer 5 kilo schoon aan de haak is is nu en bijna 57 cm, gaat snel hoor baby is er zo af
Kussies
ja gaat hard vooral bij een 2e lijk wel of die veel dneller dingen doet als bij de eerste
geniet er van van je 2 mooie kids
groetjes bianca
Ohhh wat veranderd hij… en jaa het lijkt wel 10 x zo snel te gaan…
lekker poppie hoor
Tries
Liefs Tries
Wat is het toch een knap ventje!
Heeft ie niet ontzettend veel last van de warmte?
Ik hoop het niet, maar je kunt echt trots zijn op je 2 knappe kinderen hoor!
Groetjes Miriam
nee hij heeft geen last van de warmte hij is net zo’n onverstoorbare baby als sofie, sofie is nu degene die problemen geeft maar met mijn babies heb ik geen enkel pobleem gehad, ga gewoon mee in hun ritme en dat werkt(voor mij dus he)
Kussies