Onze vic slaapt niet meer zo goed

Onze victor slaapt normaal als een os, maar ineens is het over .We hebben het nu een week aangekeken en zijn erachter, hij voelt zich niet meer lekker in zijn ledikant, elke keer wordt ie wakker doordat hij klem ligt.
Nu heb ik net een leuk bedje besteld op internet en het wordt vrijdag al geleverd. Joepie, wat zal hij opkijken , kan er nu al van genieten.

hier het plaatje van het bedje

dus onze tot nu toe babykamer zal een jongenskamertje worden.
Alhoewel sofie net al krijsend en briesens naast me stond dat zo’n bedje ook voor meisjes is en ze wil er dus ook eentje… dat doen we dus maar even niet hahahah

groetjes Kim, mama van

en

echt een hartstikke leuk bed, dat zal hij zeker erg leuk gaan vinden hopelijk gaat hij dan weer wat beter slapen, hoe oud is hij als ik vragen mag?

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

hij is van 17-6-2003

dus nu eeeeh effe rekenen 20 maand??

groetjes Kim, mama van

en

Zo wauw wat een mooi bed!!!
Cas begint spontaan te kwijlen!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ik vraag dat omdat sam ook elke keer klem ligt in zijn ledikant, maar hij is pas 15 maanden hoelang is victor dan?

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

geen idee hoe lang ie precies is op dit moment, maar weet wel dat ie broeken 92/98 makkelijk aan kan en vrij groot is voor zijn leeftijd

groetjes Kim, mama van

en

Ooooh, Steef heeft ook een autobed, maar niet zo’n mooie hoor!!!

Nou Vic, wat zal jij lekker slapen!

Groetjes, mamma van Stephan

Mooi bed! dat zal goed slapen! echt een grote jongens bed, dus daar gaat ie zeker in passen!

lange kerel hoor, maar geeft niet, heeft zijn voordelen: krijg je zo’n mooit bed!

mo

wauw he toppie hij zou het echt geweldig vinden denk ik heel erg leuk

groetjes marielle mama van tanja

hihi gaaf hoor!

Met roy wachten we nog even die heeft op zijn gemakkie vanmorgen 2 banen behanggetrokken grrrrrr

Tries

Liefs Tries

Heeeeeeee super gaaf bed joh, willen we strakjes wel een foto van he ( met vic erin natuurlijk ) OOOOOOOOOOO wat zal ie lekker slapen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Zie nu pas dat ie van Little Tikes is
Mooi hoor, dat kan tenminste tegen een stootje!

heb vanmiddag een foto van zo’n zelfde bed op een ander forum gezien… 5 jaar oud en nog als nieuw
dusse over 5 jaar heeft marktplaats er een klantje bij hahahahahhahaha

groetjes Kim, mama van

en

quote:
geen idee hoe lang ie precies is op dit moment, maar weet wel dat ie broeken 92/98 makkelijk aan kan en vrij groot is voor zijn leeftijd

groetjes Kim

Hihi, en dan nog vragen of hij groot is voor zijn leeftijd?
Welneeeeeee, Stephan is 2 jaar ouder (ook van Juni) en heeft nu net pas maat 98 van broeken
Wat maakt 't uit.
Sofie is ook groot voor haar leeftijd hoor.
Als ze maar gezond zijn!

zoo he, wat een supergaaf bed zeg!
Hier hebben wij dus ook vrij lang naar staan kijken, maar dus uiteindelijk toch voor een groot bed gekozen. En Kim, wow, heeft hij al maat 92/98??? Nils heeft dus ook maat 98 (soms 104 voor de lengte, voor de breedte lukt 98 nog met gemak) voor broeken en hij wordt 14 maart 4 jaar!!!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

hahahhaha sofie is 3.5 jaar oud en heeft al maat 116 van broeken, lengte en breedte

groetjes Kim, mama van

en

Lol, dat zei ik: Sofie is ook groot voor haar leeftijd

Alleen eh…maak jij je dochter gauw ff een jaartje ouder zeg!
Ze wordt toch VIER in juni???

quote:
Alleen eh.....maak jij je dochter gauw ff een jaartje ouder zeg! Ze wordt toch VIER in juni????

ja sorry… ik wilde eerst typen 2 jaar ouder dan vic… en toen dacht ik kan net zo goed neerzetten 3.5 maarja 2 laten staan hahahaha

groetjes Kim, mama van

en

Wat een leuk bed Kim!
En idd, wat een flinke vent al.

Iedereen zegt tegen mij dat Lucas zo groot is voor zijn leeftijd (wordt er af en toe zoooo moe van). Maar die heeft nu met zijn bijna 4 maat 110/116.
Valt dus reuze mee!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday