Onze vent net

Een dode duif achter het huis vond samen met papa? Het is toch wat, zo weet je niet wat “dood” betekend, en zo wordt je er binnen drie dagen ti9jd er mee geconfronteerd, eerst 3 dode vissen bij binnekomst toen we terug kwamen van vakantie. Gisteren tijdens de verjaardag van mijn schoonvader, bleek dat de vader van mijn schoonzus in de nacht van zaterdag op zondag is overleden. Ze kwamen rond 18:00 de kleine ophalen na de hele dag natuurlijk van alles geregeld te hebben. Heel verdrietig wat de kinderen ook mee kregen en vragen over hadden waarom ze zo verdrietig was. En dan nu opeens die dode vogel.
we hebben maar gezegd dat ze nu een sterretje zijn in de lucht, en dat elke avond wanneer je de sterretjes ziet, je de vogel , visjes en de papa van schoonzus kunt zien. En dan merk je maar weer wat een indruk zoiets maakt, want hij begon helemaal te vertellen over dat schoonzus zo verdrietig was, en dat haar papa nu een sterretje is… er zijn leukere onderwerpen, maar helaas hoort dit ook bij het leven…

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

och gerum…wat sneu… en je uitleg is mooi! dan moet ik denken aan de LionKing… Rico’s opa (van papa’s kant) is ook een paar jaar terug overleden, hij heeft hem nooit gekend… want hij stierf en 2 maanden later was ik zwanger. Wij zeggen tegen Rico dat opa bij de wolkjes woont. dat vind ie wel mooi geloof ik… sterkte met de dood van de vader van je schoonzus…

Niet leuk inderdaad, je zou ze graag wat langer klein houden wat dat betreft. Maar ja, het hoort er ook bij en dan liever met sterfgevallen die iets meer op afstand zijn dan dat het heel dichtbij komt. Vind ik. Sterkte voor de familie.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”