Onze tanja is ziek

tanja heeft de waterpokken het is een krentenbroodje zielig hoor maar je kan er zo weinig aan doen het heerst hier nog al in de zaanstreek we hopen maar dat het gauw weer voor bij is ja een helaas niet naar de kinderdagverbijf maar eerst maar beter worden ik ben altijd liever zelf ziek dan me kind maar ja

groetjes marielle trotse mama van tanja

Ja, vervelend is dat hè!
Vind het ook altijd super-zielig als ze ziek zijn!
Helaas kan je er weinig aan doen behalve er voor ze zijn natuurlijk.
Hopelijk gaat het gauw weer wat beter met haar!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

P.S. ergens hier op de site staan trouwens aardig wat goede tips tegen jeuk bij de waterpokken.
Weet alleen niet meer precies waar.

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jan 2004 14:41:07

ja ik heb mentho poeder er voor en meer zou ik niet weten

groetjes marielle trotse mama van tanja

Die andere mamma’s weten het vast nog wel.
Ik geloof dat Tries o.a. ooit de tip gegeven had die ik bedoel.
Het ging over havermoutvlokken in het badje van je kind doen waardoor de pokken sneller uitdrogen en de jeuk even weg is ofzo.
Ik zal anders als ik tijd heb nog even voor je zoeken waar die topic staat.

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Heb het!

Bij “peuters 1 tot 4 jaar” staat het op bladzijde 4. De topic heet: Waterpokken.

Groetjes, Bianca

Een washandje met havermoutvlokken in het badje van je kindje doen.
De vlokken scheiden een soort slijm uit dat de waterpok doet in drogen, en de jeuk doet verdwijnen. Met het zelfde was handje je kindje wassen.

ja bianca bedankt voor de tip ja ik heb er vanavond ook in kamille badje want het zit ook tussen der liezen en doosje dat schijnt ook te verzachten maar ik ga het even lezen bedankt

veel liefs marielle trotse mama van tanja

Die tip van Bianca werkt fantastisch hoor! Mijn kinderen hebben echt totaal geen jeuk gehad, omdat het door die havermout slijm (wat best meurt) heel snel indroogde! Doen hoor, werkt feilloos! Ook haartjes mee wassen enne…niet uitspoelen, ook al ruikt ze dan naar Brinta .

Suc6!

groetjes Monique

meiden nog bedankt voor de tips het gaat nu goed met tanja ik van de week een nacht niet geslapen en moest daar na wel werken dat viel niet mee maar vanacht had ze weer door geslapen en ze is ook weer vrolijk en liedjes zingen dus gelukkig gaat het weer goed met onze meisje

veel liefs marielle

Heb je zelf ook weer een beetje rust. fijn dat het weer wat beter met Tanja gaat.

Liefs Kristel

Fijn dat het nu weer beter met haar gaat!

Groetjes, Bianca