HIEP HIEP HOERA…
Sje een hele fijne gezellige dag… wordt het vandaag gevierd?
Wat ga je allemaal van het thuisfront krijgen??
Gewijzigd door - mini-boy op 12 Jul 2009 01:39:29
HIEP HIEP HOERA…
Sje een hele fijne gezellige dag… wordt het vandaag gevierd?
Wat ga je allemaal van het thuisfront krijgen??
Gewijzigd door - mini-boy op 12 Jul 2009 01:39:29
Oh lang zal ze leven lang zal ze leven.
Van harte Sje en nog vele jaren. Dikke kus van Morgan ook.
Groetjes,
Michèle
Lieve lieve Sje
Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een super dag van
Dikke knuffff van Heleen en de mannen
lieve sje een hele fijne verjaardag en geniet ervan. Hiep hiep hoera voor sje.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
sje van harte gefeliciteerd met je verjaardag
maak er een leuke dag van .veel plezier
groetjes marielle mama van tanja
Oh wat lief dat jullie eraan gedacht hebben! Dank voor de felicitaties!
Gisteravond hadden we een bruiloft van een oom en tante en daar ben ik om 12 uur al toegezongen. Een nicht van mijn moeder is ook vandaag jarig dus we stonden samen te feesten.
Dadelijk komt de visite en die gooi ik er halverwege de middag weer uit want we hebben een BBQ bij een collega van mijn man. Ik hoef dus vandaag in elk geval niet zelf te koken, dat laat ik allemaal regelen vanmiddag. Haha!
Geen idee wat ik allemaal ga krijgen, maar ik vermoed dat daar wel een en ander voor mijn Tedora-armbanden bij gaat zijn.
De meisjes hebben vannacht gelogeerd vanwege het feest dat wij gisteren hadden, dus die waren er vanochtend niet om me wakker te kussen. Dat heb ik wel gemist hoor! Gelukkig komen ze ook dadelijk al.
Groetekes, Sje
Heee die Sje, ben jij ook wel eens jarig ??? Wat leuk joh…
Mega gefeliciteerd meissie en nog onwijs veel toffe jaren voor de boeg gewenst !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gefeliciteerd!
Geniet ervan, en hopelijk komt er nog een zonnetje voor je door vanmiddag! (Hier regent het iig)
En een kwijlkusje van Seth Liefs, Anne
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat het weer nog een beetje opknapt voor je
Een fijne dag
Liefs Michelle
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een feestelijke dag van met je gezin!
Groetjes van Christa
gefeliciteerrddddddddd met je verjaardag sje
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Lieve Sje,
Hieperde piep hoeraaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!
groetjes Gytha
Dank, dank voor nog meer lieve felicitaties!
Het zonnetje is nog gekomen hoor! Tegen tweeën was alle visite weg, hebben we de huiskamer en keuken weer in oude staat teruggebracht en zijn we naar de BBQ gegaan bij de collega van mijn man.
We begonnen daar met regen maar na een poosje klaarde het op, stralende zon en heerlijk genoten van de BBQ!
Ik ben daar ook nog in het zonnetje gezet met een zelfgemaakte M&M’s taart, kaarsjes erop, slingers, feestmuts en een mooi boeket bloemen! Erg attent was dat!
Lekker verjaardag zo. Maar in combinatie met een bruiloft gisteravond wel erg vermoeiend! Dus niet al te laat naar bed!
Groetekes, Sje
Esther nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
hoef niet te vragen of je het leuk hebt gehad, zo te lezen heb je een pracht dag gehad.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Ik ben 2 dagen te laat maar alsnog gefeliciteerd.
Zo te lezen heb je een leuke verjaardag gehad…enne niet eens zelf hoeven koken dat heb je goed geregeld
Groetjes,
Sandra