...Onze poes is opgenomen bij de dierenarts

Vanmorgen is onze poes opgenomen bij de dierenarts…
Ze heeft ernstige uitdrogings verschijnselen en ze kon amper meer op haar pootjes staan.
De dierenarts doet zijn best om haar te redden,omdat Destiny zo gek met haar is,maar we vrezen het ergste!!
Het kwam ook zo plotseling, van de ene op de andere dag kon ze haast niks meer!!
Gelukkig zijn haar kittens oud genoeg om zelf te eten en te drinken,maar we hopen dat hun mama natuurlijk snel weer thuis mag komen!!

O, wat zielig zeg! Voor alle kinderen zeg maar, zou het heel verdrietig zijn als ze het niet haalt. Sterkte! Ik ben ook poezenbezitster, vandaar dit hart onder riem…

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Ook hier thuis lopen 2 katten rond.
Hopelijk kunnen ze het beestje nog redden.
Heel veel sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hier nog een met 2 poezen
Hoop zo dat het goed komt met jullie poes
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

He gossie, (ook hier een dierenvriend met 3 katten)Hopelijk komt alles goed joh. Hoe kan ze dan ineens uitdrogingsverschijnselen hebben ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

jee dat is wat, heel veel sterkte ,hopenlijk heeft de dierenarts een wonder middel, en is ze gauw weer thuis .sterkte

groetjes marielle mama van tanja

ik zelf heb 2 poesen en 1 kater
en ik weet hoe vervelend het is
wand we hadden een aan tal jaaren geleden een kater die werdt zo in eens ook erg ziek
en hij is toen een tijdje bij de dieren arts geweest en aan het invoes maar helaas voor hem mogt het niet baaten maar gelukkig hebben wij niet de beslissing hoeven nemen om hem een spuitje te laaten geven hij is gelukkig vredig ingeslaapen zonder hulp van de arts maar gelukkig hebben wij nog afschijd van hem kunnen nemen
maar goed ik hoop voor jou dat jullie poes het wel haalt het is altijd moeilijk om afschijd te nemen van een dier die al zo lang bij je is geweest
groetjes en sterkte van joze

Wat een poezenmensen hier zeg! Trekt toch he .

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hoe is het met de poes afgelopen???

Hoi hoi!!

Wat lief dat jullie allemaal zo mee leven!!
Gelukkig heeft onze poes het allemaal overleefd en is ze sinds gisteren weer thuis…
Wel moet ze zware antibiotica slikken,want ze heeft een ontsteking in haar buik.
Daarom wilde ze dus ook niet meer eten en drinken!

Gelukkig gaat alles nu weer redelijk en we zijn blij dat ze weer thuis is!! Hihihi…Ik had nooit geweten dat je een beestje zo kon gaan missen!
Destiny heeft trouwens al heel wat zitten afknuffelen met de poes.!
Volgens mij heeft zij de poes ook gemist!!

o gelukkig zeg .heel veel sterkte met jullie knuffel dier.ja je hecht echt aan je beesie hoor . de katten liefhebster

groetjes marielle mama van tanja

Ach gossie. Nou fijn dat de poes weer terug is. Onze kat heeft ook heel wat operaties ondergaan, is nu inmiddels bijna 16! Sterke dingen die katten

Groeten,
Nikki (bag lady)

OOO wat fijn dat ze terug is
Verwen haar maar een beetje

Wat fijn voor je dat de poes weer thuis is.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).