Dat ie tussen 4 en 5 zo wild wakker word, zijn dat geen krampjes?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Dat ie tussen 4 en 5 zo wild wakker word, zijn dat geen krampjes?
Nou, eindelijk is duidelijk waardoor Max zichzelf zo openkrabt! Ik kwam bij het CB en de arts zei meteen toen ze hem zag: ooooo, hij heeft erg veel eczeem! Blijkt dat 'ie dauwworm heeft. Wat dat precies is weet ik niet, maar wel dat het jeukt! Nu krijg ik morgen van de ha een zalf en als dat niet genoeg helpt, gaan we naar zijn voeding kijken. Vooralsnog zou die zalf wel aan moeten slaan, want dauwworm is vervelend maar onschuldig. Verder deed hij het super! Ze vond wel dat zijn hoofdje nog erg scheef stond en ze kon zich voorstellen dat de ka hem een helmpje wil geven…dat horen we dan volgende week. Er wordt allemaal aan gewerkt dus. Vannacht was Max weer erg wild, maar ik denk toch dat die enorme jeuk daar mee te maken heeft. Zielig he!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Fijn dat jullie eindelijk duidelijkheid hebben over wat er met Max aan de hand is.
Dauwworm is een vorm van eczeem. Zie Google voor meer uitleg.
Alle beterschap met de kleine man.
Groetekes, Sje
aah wat zielig zeg! hopen dat de zalf snel aanslaat, je kleintje heeft nogal wat te verduren gehad he, zo sneu.
before you judge me, try hard to love me
Fijn dat er duidelijkheid is, dan kan er ook iets aan gedaan worden. Hopelijk helpt het zalfje en is de jeuk snel verleden tijd!
Groetjes,
M
Gos arme Max! Nou hopen dat de zalf hem weer wat kalmeert. Maar pfff jeuk kan zo naar zijn,je snapt gewoon dat ie daarom letterlijk wild werd! Dit verklaart dus alles.
Beterschap voor Max van Minke, Neeltje en mij!
Ooooh vandaar! Heeeeeel veel sterkte en beterschap!!
Joh echt vervelend! Maar wel fijn dat er duidelijkheid is én gelijk een hulpmiddel in de vorm van zalfje. Hoop dat t snel zal helpen en beterschap!
groetjes Marian
toch maar goed dat je het even door een arts hebt laten bekijken he! Fijn dat je nu weet wat er aan de hand is zodat je er wat aan kan doen voor je mannetje. Veel beterschap!
mama1980
Hey,
Lees je verhaal nu pas,
wat vervelend allemaal, maar het kan idd heel goed jullie (en die van Max) nachtrust verstoren.
Hoop dat de zalf aanslaat, mocht de eczeem niet zo makkelijk verdwijnen en hij blijft s’nachts heel onrustig wegens jeuk, vraag de (kinder)arts dan eens naar zilververbandpakjes van Paddycare dat heeft voor ons een heel groot verschil gemaakt!! Het werkt jeukstillend, verkoelend, ventilerend (kindjes met eczeem moeten eigenlijk niet heel warm ingepakt worden omdat door zweet de eczeem toeneemt) heeft een zuiverend effect waardoor het vochtige/ontstoken eczeem verdwijnt. Hier even de internetsite, kan je er wat meer over lezen.
( http://www.bap-medical.com/padycare.php )
Bij Jasper bleek o.a. het eczeem ook vanuit koemelkallergie te komen.
Hoop dat het voor jullie snel een beetje duidelijk wordt,
beterschap voor je kleine mannetje!
Groetjes Carolien.
Eindelijk duidelijkheid voor jullie
Werkt de zalf al meid
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
De zalf werkt erg goed! Ik heb 'm vrijdag gehaald en het huidje ziet er al veel beter uit! Dat is goed nieuws dus. Wel vervelend is, dat Max 's nachts zo enorm blijft spoken. Ik heb geen idee of dat met jeuk te maken heeft, want overdag slaapt hij wél gewoon! Vannacht kwam hij al om half 1! Het gekke is, dat hij het dan volhoudt tot half 8 en dat hij zelfs dan niet gilt van de honger. Het wakker worden is dus niet per sé honger, al drinkt hij de fles wel leeg. Ik begrijp er niks van!
Groetjes Rainbow, trotse mama