Onze moekie

Evianne dus, af en toe niet helemaal wijs is hoor. Zijn we buiten met het terras bezig, dus we graven wat af en natuurlijk komen er allemaal wormen boven. Die wil ze allemaal in dr emmertje hebben en dan loopt ze ermee alsof het dr verloofdes zijn. “O jaaaaa, die wil ik. Dat is ook mijn lieverdje” Een slakkie gevonden ook en ze loopt ermee tussen dr handjes waar ze een holletje van gemaakt heeft "o lieverdje ( kus kus ) jij bent mijn schatje ". Whahahaha dat ze oog heeft ook voor de kleine beestjes en ook ziet hoe mooi en bijzonder deze soms zijn is wat we onze kindjes ook graag wilden leren, maar nu slaat ze toch echt een beetje door. Nu is er weer “dieren op Barok” op tv, mooie klassieke muziek ( is ze ook dol op tegenwoordig ) en allemaal beesten in een dierentuin, na je wil niet weten wat er nu weer allemaal voor opmerkingen uit dat kleine smoeltje komen hihihihi.

Gewijzigd door - Asje op 10 Sep 2006 09:44:23

Hahaha, leuk toch?
Wie het kleine niet eert…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nee precies, maar het kan ook te gek zijn he. Nog effe dan moeten ze mee naar bed of zo whahahahaha. Is trouwens wel leuk dat ze heel goed snapt dat het zielig is ze gevangen te houden, dus we laten ze ook weer vrij uiteindelijk ( nadat ze haast dood geknuffeld zijn zowat ). Gisteren hadden we een kikkertje gevonden, vast verdwaald. Heeft ze even mee rondgelopen in een glazen pottie en daarna hebben we hem weer vrij gelaten.

hihihhi wat een lekker ding ook he

kijk maar uit dat ze kikker niet kust wie weet wat voor knappe prins eruit komt

maar zo zie je,ze kan goed met dieren omgaan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hihihihiih o heerlijk zie het al helemaal voor me .lief hoor evianne .dan krijg je toch de slappe lach van astrid

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

och wat een scheetje.
Je verhaal doet me een beetje aan vroeger denken.
ik was ook altijd met die gliberige beestjes inde weer hihihi

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Dit is beter, als ze overal bang voor zijn is ook niet leuk!
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Prachtig toch dat ze zo bezig is. Daan die heeft zelfs iets met pissebedden. Ook regenwormen, spinnen en mieren is ie niet vies van.

Ik vind het gewoon prachtig, behalve de spinnen dan.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja die pissebedden doen het hier ook prima, maar mieren daarintegen die zijn niet meteen dr vriendjes. Best maf eigenlijk.

Hahaha wat een meiske
Mooi hoor
Robin is ook nergens bang voor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin