Onze mannetjes zijn in het ziekenhuis geweest

Afgelopen woensdag zijn allebei onze mannetjes besneden. Dit moest wel omdat ze een te nauwe voorhuid hadden. De ingreep op zich viel mee en het verloop van de rest van de dag ook. Maar sinds donderdagavond gaat het met de ene niet zo goed, het verbandje was namelijk aan de wond vast gaan zitten. Vanavond heeft hij ruim een uur in bad gezeten maar het ging niet los. Omdat het er nu echt af moest zijn we naar de huisartsenpost gegaan waar ze het los gemaakt hebben. Pffff, dat is echt klote hoor (sorry dat ik het zo zeg), hij gillen van de pijn natuurlijk en ik maar proberen om er voor hem te zijn…

Echt super, super zielig… Ik belde mijn ouders om even mijn verhaal kwijt te kunnen en kreeg mijn vader aan de telefoon, die was er gelijk helemaal stuk van (tsja, die heeft zelf ook zo’n apparaat).

Ik ben er nu zelf ook wel even van ondersteboven.

Met de ander gaat het wel aardig gelukkig.

Groetjes Marielle & Co

Jeetje mina zeg, arme jongen wat zielig geef hem een dikke knuffel dat heeft ie zeker verdiend… heel veel sterkte

Tries

jeetje zeg, zit ie dan in badjes met soda?
arme jongens, en dan ook nog met dit warme weer

Kussies

Ohhhh kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee had. , dat doet vast hartstikke pijn ja. Heb het ooit eens met mijn teen gehad en zoontje van vriendin laatst met zijn hieltje. Ook vast geplakt. Terwijl ze toch tegenwoordig van dat vette spul hebben om er op te doen!!! Kan ik zo pissig om worden he. Dat doet hartstikke pijn allemaal en zeker op die plek. Heeeeeel zielig ja. Arme .

En ook arme natuurlijk.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties…

Het gaat nu een stuk beter met . Hij loopt alwel sinds gisteravond in Adam’s kostuum (aangevuld met een kort afgeknipt 't shirt) want hij durft nog niets aan. Maar heel veel pijn heeft hij er zo niet van.

Terwijl ik gisteren het berichtje typte kwamen bij mij de waterlanders en heb ik dik een half uur zitten janken. Zo fijn al die hormonen en super moe natuurlijk, maar goed, het luchtte wel even op.

Zo zie je maar weer… Moeder worden is een wonder, moeder zijn een heel gedonder!

Hihi…

Groetjes Marielle & Co (36 6/7)

Ohhhhhhh wat een narigheid voor je mannetjes, zeker als het vastgeplakt zit…au au, vertelde het tegen Paul en die trok een gezicht dat boekdelen sprak…

Je moet wel rustig aan doen Ma! Nog maar heel ffies en dan heb je weer een klein wondertje in je armen…Heeeeeeeeerrrrlijk!

Ik zit trouwens telkens te snotteren als Eva gaat lopen, hormonen geloof ik…

Liefs, Els (morgen week 13 hoeraaaaaa)

Ha die Els,

Das lang geleden… ik ben niet meer online want dan wordt het iedere keer veel te laat en dat trek ik nu dus echt niet meer.

Goh, alweer 13 weken, dat schiet lekker op (al zul jij daar misschien anders over denken ). Echt leuk dat Eva loopt, dat vind ik echt machtig om te zien, die eerste wankele stapjes, armpjes wijd of hoog en dan een super trots koppie erboven…

Evianne begint nu een beetje los te staan (als ze het niet in de gaten heeft) en loopt als een kieviet langs de tafel of achter een karretje ofzo. Maar los lopen komt nog niet in haar op… ze moet daar nu wel mee op schieten want haar mama vindt dat ze moet lopen voor haar … geboren wordt! Hihi, we zullen zien.

Groetjes Marielle & Co

Ogosss wat zielig, hoe gaat het nu??

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

De mannen knappen ziender ogen op! Ze spelen weer buiten en durven weer gewoon zelf te plassen enzo. Dus het gaat de goede kant op.

Groetjes Marielle & Co (37 weken)