Onze keuken is

bijna klaar. JIPPIE JA HEEE!!!

De onderkastjes staan allemaal, het keukenblad is geplaatst. De kookplaat, wasteil, kraan, afwasmachine, koelkast en combi staan er ook in. De afzuigkap is gisteren geplaatst.

Ikke had het liefst vandaag foto´s op het forum willen plaatsen maar mijn manneke heeft het toestel meegenomen. Die moest zonodig een brandweerwagen fotograferen. (BALEN).

Vanillie met houtskleur.

Wat moet er nog gebeuren: 3 bovenkastjes ophangen met 4 plankjes en Maurice moet de electra van de afwasmachine, combi-oven en nog een groep doorlussen in de meterkast. Dat is 1 avond werk. GOED HÉ!!!

Ikke ben heel trots op mijn manneke. Hij heeft heel hard gewerkt.

Enne het is mooi geworden, al zeg ik het zelf.

Morgen zal ik de foto´s plaatsen enne als ik veel tijd heb doe ik het vanavond nog!!!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

he wat leuk zeg ,ben benieuwd naar de foto …

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ben ook benieuwd.

Ben zeer benieuwd!
Kun je staks lekker weer koken.
want van al die junk-food word een mens
ook niet vrolijk.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

yeeeh!! gaat goed zeg Diana

ik wacht met smart op de foto’s

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi diana
hoe is het met de keuken .al lekker gewent .verwacht nog steeds een foto hihihihihihih .ben zeer benieuwd

10-10-01

hihihi moet ik effe foto`s gaan maken ?

ben benieuwd naar de foto’s diana

maare vraagje zet je die apparaten op 1 groep???

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Jaaa, ik wil ook foto’s zien!
Gaaf joh, dat ie nou zo goed als af is

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ja jij ook assie .is die van jou ook al klaar hihihihihihih

10-10-01

Uhm dames, ikke heb een heleboel foto´s maar mijn manneke heeft de kabel om de foto´s op de comp te zetten tijdelijk zoek gemaakt en zo kan ik ze dus niet van toestel op computer zetten en omzetten op het net. TJaaaaa.

Dus jullie moeten nog even met smacht wachten op de foto´s van de nieuwe keuken.

Enne nee, alle aparatuur heeft een aparte groep. Mijn man is zo handig.

DUS, nog effe wachten

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hihihihihi, ikke heb de kabel gevonden en alles geupdate. Dus nu kunnen jullie met heel veel plezier onze nieuwe keuken bewonderen.

Enne de andere kant

Wij kunnen met veel plezier koken en afwassen. De elektriciteit moet nog in de meterkast aangesloten worden voor de combi en afwasmachine.

Oh ja mijn man is nu de lampjes onder de bovenkastjes aan het monteren. DUs wanneer dat weer klaar is maak ik weer foto´s

Groetjes,

Diana moeder van Daan

O wauw, mooi hoor.
Tja aangezien we hier werkelijk alles zelf gebouwd hebben, hebben we ook alle apparatuur op een eigen groep. Dat is wel er tof dusssssum goed gedaan hihihi !
Ben benieuwd als ie af is, kom ik op de koffie.

leuk zeg, oppe koffie komen. Moeten we vaker doen.

Je bent van harte uitgenodigd. hihihi. Dan kom ik erna oppe koffie hihihi.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Dat gaan we dan maar eens gauw afspreken, kan ik meteen je buikkie eens bewonderen.

Ziet er in ieder geval goed uit. Knap hoor.

Goh…nette keuken Diana!
Daar kun je je straks lekker uitleven.
of ben je niet zo’n kook prinses?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

oke dan haha hans vroeg het al af zat mee te lezen hihiih
en ja electricien he dus bemoeid zich er gelijk mee

maar mooie foto’s van je keuken

Nou, ik ben wel een keukenprinses. Niet altijd, maar ik hou ervan om uitgebreid te koken. Dat lukt niet altijd met zo´n onderzoekend manneke, maar binnenkort moet dat wel weer lukken.

Mijn man is pietje precies en zoekt en denkt heel lang van te voren na over de verbouwing ( keuken, badkamer, electricitieit, zolder, etc, etc). Dus Bianca je kunt Hans geruststellen. Wij doen niks zonder het goed uit te zoeken zoals het hoort.

De keuken is op het afwerken na helemaal klaar.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

oke gelukkig,maar er zijn mensen die het dus wel doen,maar het stond er echt zo van alles op 1 grope hihi

dus hij dacht whaaaaaaaaa dat kan niet

maar compliment voor je man moest ik wel ff zeggen