Onze kat

vandaag is aangereden .hij was nog maar zes jaar oud ,hij is geschep door een auto
en die is door gereden martin en tanja gingen een boodschapje halen.toen er allemaal mensen op de weg stonden .en toen vroeg een vrouw aan martin of hij wist van wie die kat was .dus martin kwam meteen weer naar huis .en zei dat onze kat was aan gereden .ik heb nog wel afscheid van hem kunnen nemen .hij was nog warm .we zullen hem missen onze knorry banjer

groetjes marielle mama van
10-10-01

och wat zielig.
Ik hoop dat ze die automobilist nog kunnen achterhalen, je krijgt natuurlijk je kat er niet mee terug, maar hij krijgt wel een bekeuring.
Hoe is Tanja eronder?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Jeetje, ik zag m van de week via de webcam bij jullie door de kamer lopen. Zielig hoor, hoe pikt Tanja het op ?

Ooooh, wat erg Marielle!
Sterkte hoor, zo’n beestje mis je echt wel!

Groetjes Mim

ja het is een erg gemis .en tanja heeft het er wel steeds over .ik zeg banjer is naar de katten hemel .bij beertje dat was onze ander schat .we hadden in totaal 4 katten .we hebben er nu nog maar twee .banjer was helemaal wit met rode vlekken.assie ,we laten hem cremeren en het urn nemen we mee naar huis in een mooi potje je of wat ze daar voor hebben .we zijn er helemaal kapot van .en dat merkt tanja ook natuurlijk .

10-10-01

oohhhhh erg is dat,nou heel veel sterkte marielle en ook voor tanje en martin

en jeetje lullig om door te rijden zo iets merk je toch en stop je

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja dat kon ik zeker niet over mijn hart verkrijgen om dan door te rijden, Maar ja, wie ben ik ?

ik dus ook niet

ik heb toen ik 17 was met me brommer een kat aan gereden en was helemaal van slag toen,ik stopte toen ook gelijk,maar gelukkig had die kat niks en rende weg,ik heb wel geprobeerd te kijken waar hij heen was maar nooit meer kunnen vinden heb er flink wat weken last van gehad toen ik ik hem weer zag lopen hij/zij had een fel bandje om dus daar herkende ik hem aan en omdat hij zwart was en een wit puntje op zijn neus en achterpootje had

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ah gecondoleerd.
Sterkte, lijkt me vreselijk om 1 van mijn katten te moeten verliezen.
Maar zeker op die manier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

dank jullie wel allemaal .voor jullie steun

10-10-01

ach wat vreselijk!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

weet precies hoe je je voelt, onze kat is ook aangereden en onze lievelingspoes is nog steeds vermist…
sterkte.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

ohhhhh wat sneu zeg!!!
nou ja wie rijd er nou door?
dat snap je toch niet!!!
nou heel veel sterkte hoor!!
liev groet janneke en hannah

we hebben toch besloten om onze banjer,in de tuin te bergaven .zo dat hij toch bij ons is .en gelukkig hadden we de keuze

10-10-01

He wat vervelend zulke berichtjes !
En dat die persoon is doorgereden na die
aanrijding doet er nog eens een schepje bovenop !
Hoop dat jullie het gauw een plekje kunnen geven.