Onze honden zijn weer ontsnapt

Ik kan ze nergens vinden. Ze zijn weer door de draad ergens ontsnapt. Tja das een nadeel van zo`n grote tuin. Ik heb al overal gezocht, maar niks hoor. Die lopen weer lekker vrolijk ergens door het dorp. Ik wacht nog maar weer even en dan ga ik opnieuw zoeken. Ik kan me er zo aan ergeren, maarja als ze weer terug komen ( kennen de weg wel ) dan kijken ze zoooooooooo verschrikkelijk blij. Grrrrrrrrr dan kan ik weer niet natuurlijk overtuigend boos zijn, want als ik een hond was en had de mogelijkheid, hahaha dan had ik het waarschijnlijk ook effe gedaan. Maar ja je maakt je toch zorgen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja, tuurlijk maak je je zorgen.

Maar wat een lekkere ondeugende beesten, hihi. Samen op pad

Hopelijk staan ze snel weer heeeeeel blij op de stoep
Zal voor je duimen.

P.S. hoeveel zijn het er eigenlijk? Twee?

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 02 Nov 2004 13:04:04

ja, lekker op stap, achter je speurneus aan. welke hond droomt daar nou niet van?
hier heb ik er ook eentje, die zou dat graag doen
benieuwd wanneer ze op komen dagen, en waar ze dan allemaal geweest zijn. misschien hoor je het op dorp nog, als je boodschappen doet ofzo, mensen die dan informeren of ze vaker op stap gaan

succes, groet, mo

Nou na een uurtje heb ik ze weer gevonden. Aan de overkant van de straat, dus waar ze wel weer niet geweest zijn?.. Eentje stinkt een uur in de wind pfff ik weet niet waar ie in heeft gezeten. Ze waren niet nat dus ik denk niet in de beek hier tegenover. Hahahaha ze keken wel weer zeer zelfvoldaan en blij met hun stiekum avontuurtje. We hebben er inderdaad twee.

Oh, wat een deugnieten! Of zijn het deugnietjes? Wat voor ras zijn ze en anders waarmee kun je ze vergelijken qua grootte enzo?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Max is een kruising met een boerenfox en ?. Die hebben we zo`n 7 jaar geleden uit een asiel gehaald. Meteen was ons duidelijk dat ie erg mishandeld was. Hij kroop echt voor alles in de hoek en we mochten hem niet aaien over de rug bij zijn staart ( hij had daar ook allemaal littekenweefsel. Hij had al geen staartje meer toen we hem kregen. We zijn met hem meteen naar een speciale cursus gegaan zodat ie wist waar ie aan toe was ( anders was de kans ook groot dat ie vals zou worden ) Dit heeft hem heel veel goed gedaan en nu is ie heerlijk om hier te hebben en tevens de dikste vriend van Evianne. Sepke had ook een boerenfox moeten zijn, maar dat is het het in de verste verte weer niet geworden.Hahahaha. Hij is een stukje groter en waar ie nou op lijkt ?.. Ik zal later vandaag een foto van ze plaatsen.

Ja leuk!
Ben benieuwd naar die ondeugende boeven

oke hier ons gespuis dus. We hebben ook nog een aquarium.
Onze drie katten. Dropje, Garfield en Wouter.

En dan hier de weglopers. Die donkere is Sepke en die lichte is Max.

Dat is in ieder geval een gezellige beestenbende bij jullie thuis!!!
Leuke honden hoor! (de katten ook trouwens)

je ziet aan die koppie s dat ze ondeugt uitstralen hihihihihiihihihi leuke foto s

groetjes marielle mama van tanja

tja gisteren waren ze dus weer foetsie, hahaha hoezo ondeugend dus.

Nou ja, je katten had ik van de week wel gezien, maar over je honden heen gekeken.

Ze zien er inderdaad wel baldadig uit, maar volgens mij moeten we die katten ook niet onderschatten! Daar straalt ook iets ondeugends uit hun ogen.

Haha, ja, die voorste (rooie) kat heeft echt zoiets van: ik moet en zal wel even met mijn koppie DUIDELIJK op de foto komen
Zo kijkt ie ook vind ik, haha!

Gewijzigd door - Bieb op 07 Nov 2004 18:00:37

Wij hebben 2 poezen, Billy en LouLou.
Het zijn 2 halve perzen. Ik zal binnenkort eens zoeken naar leuke foto’s van ze.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

De onderste kat is Dropje, de middelste Garfield en die rooie is Wouter. Wouter is de gekste van het stel. Die komt altijd met veel bombarie binnen zodat de honden hem komen begroeten. Hij is vaak te lui om zichzelf te poetsen, dus dat doen de honden. Hij heeft ook meerdere verblijfsadressen in de buurt met als gevolg dat meneer zijn eigen kerstkaarten krijgt. Hahaha.
De honden zaten op die foto in de aanhangwagen van de buren, die sorteren hun asperges aan huis en omdat toen de weg dicht was hiervoor, reden ze steeds door onze tuin om aan huis te kunnen komen. Dit tot groot genoegen van de honden want die lusten wel graag rauwe asperges.