Onze hond op zoek is naar een andere baas!

Gisteravond, zijn we samen eruit gekomen dat het beter voor onze hond Kim zou zijn een andere baas te zoeken.
want zinds Ruben er is, krijgt Kim totaal geen aandacht meer, en dat is gewoon te zielig voor woorden.

Daarbij mocht ze Ruben vanaf het begin al niet, dus het gaat echt niet langer zo om die 2 steeds uit elkaar te houden, als het zo door gaat bijt ze hem nog eens.

Het doet me toch best wel wat, want we hebben het beestje dan ook al van pups of aan.
Maar ja het gaat er niet om wat ik wil, maar wat uiteindelijk beter is voor het leven van onze hond.

Dus ze gaat weg , maar zeker niet naar de eerste de beste, ik wil wel graag weten dat ze goed terecht komt.

Dit is/was onze hond Kimmy.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

a wat een lievert .maar hellaas heb ik katten .hoop dat je een goed baasje voor de vindt .zielig hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
want zinds Ruben er is, krijgt Kim totaal geen aandacht meer,

Tsja, kom ik aan hoor Ik vind persoonlijk dat dat niet hoeft.
Ik ben het met je eens dat het veel drukker is met een baby erbij, maar dat is naar mijn idee geen reden om je hond “totaal geen aandacht” meer te geven
Maar dat ze Ruben niet mag lijkt me een veel groter probleem inderdaad
Heel veel succes met het zoeken naar een nieuw baasje!
Hoop dat jullie een lief iemand voor haar vinden

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 11 Dec 2005 12:35:50

ja ik weet dat het moeilijk is,

Onze hond hebben wij ook weg moeten doen. hij werdt achressief tegenover patrick en dat heeft de doorslag gegeven.

Het is en blijft heel moeilijk maar als het niet samen gaat denk ik wel dat het de juiste beslissing is.

veel sterkte

veel liefs mignon

Ik had vanmorgen een advertentie geplaats, en als je eens ziet wat de reacties zijn.
er zitten zelf mensen bij die zoiets hebben van, o leuk een hond, kan ik hem (staat duidelijk bij dat het een haar is ) vanmiddag komen halen!
Zonder ook maar meer info te vragen, of te vertellen in wat voor situatie ze zal komen.

Maar ik er zijn ook wel veel leuke reacties en mensen dit echt interesse tonen, en nu maar hopen dat er iemand bijzit, die ook nog met onze Kim kan omgaan, want ze is er erg FEL tegenover vreemden!

Helaas heb ik er al 2, anders zou ik het wel overwegen, want wie valt er nou niet voor zo`n snoetje. Onze hond Sepke heeft het niet zo met Evianne, hij mijd haar gelukkig wel dus dat scheelt enorm. Tja alhoewel het niet je bedoeling is, krijgen ze toch wat minder aandacht, moet ik hier toch ook bekennen, scheelt wel dat wij er twee hebben ( voor de kinderwens bewust voor gekozen ) en dan 3 katten waarvan ze beide met eentje bijzonder goed overweg kunnen en een mega enorme tuin, dus deurtje open en ze kunnen lekker in de wei of ( klein bosje ) scharrelen. Wel moeilijk hoor, hoop dat er iemand komt die geknipt is voor dr.

Er zijn mensen die helemaal uit Tilburg moeten komen, die interesse hebben in Kim.
Nou als je al 3 uren rijden voor een hondje over hebt moet het wel goed zitten.

Ze komen Zondag en ik hoop dat het allemaal een beetje leuk klikt.
He…het doet je toch wel wat hoor, dat ze weg moet.

kan ik me goed voorstellen!!! ik duim voor je mee dat het leuke mensen zijn!!! veel succes en sterkte want zal toch ff zwaar voor je zijn!!!

liefs jessica, &

Nou ik hoop dat het gaat lukken en dat kim haar verder leven ook leuk blijft!

Succes zondag!

Groetjes Nathalie & Co

Dat zegt inderdaad wel wat, dat ze er 3 uur voor willen rijden.
Ik hoop dat het klikt, zou wel super zijn!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Even een update.

De mensen die interesse in Kim hadden, zien er toch van af, want het is te ver rijden, en zijn bang dat Kim hun niet accepteerd (en die kans is groot)
Dus nu hebben we tot op heden nog geen baasje voor haar mogen vinden.

maar dat begint nu toch wel tijd te worden.

Gistermiddag, Ruben was ik de kamer aan het spelen en ik de krant aan het lezen, en jahoor een hele harde gil van de hond en Ruben.
Kim had Ruben gekrapt en Ruben was erg boos en had haar bij haar oord vast en liet niet meer los, ik heb Ruben nog niet zo boos uit zijn oogjes zien kijken.

Maar dan zit je er 1 sec vanaf en dan sluit Kim er nog heen om te ouwehoeren, ik heb haar nu dus maar in een andere kamer als Ruben beneden is, want het word steeds gekker met de 2.

Jammer dat de hond weg moet…
Bij ons was het ook bijna het geval toen Shakira net geboren was.
Meneer Rakker was ontzettend jaloers en in eerste instantie behoorlijk aggressief… En dan is hij nog maar een Yorkshire Terriër. Toen hebben we het toch zo aangepakt dat hij de aandacht kreeg wanneer Shakira in haar bedje lag.
Daarna lieten wij hem aan haar snuffelen, met ons erbij natuurlijk en binnen de kortste keren was het goed met hem!
Met Fajah hebben we helemaal geen problemen gehad, hij vindt het zelfs geweldig, 2 van die donderstenen…
Helaas is dat bij jullie niet het geval en ik hoop echt van ganser harte dat Kim een goed baasje vindt!!
Succes in ieder geval!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

zelf heb ik dus drie honden, En van het begin af aan bepaal ik hoe ver ze bij mongia mogen gaan, zeg ik terug gaan ze terug.
Ik laat ze ook niet alleen met haar ben er wel bij, anders leg ik mongia in de box of zij gaan even in de keuken, als ik b.v even naar boven ben.
Ik heb ze ook nooit bij haar weggehouden, als mongia haar flesje krijgt liggen ze er gewoon naast en mongia pakt hun wel beet.
als mongia s`morgens van bed komt, nou blij dat ze zijn, mogen ze een kusje op haar handje geven en dat gaat fant. hier.
Heb je er ook over nagedacht om b.v een cursus te gaan doen?

groetjes agnes en mongia