Onze grand dame overleden

Vanavond om 19.15 hebben we afscheid genomen van onze Grande Dame Mickey. Na 17.5 jaar is er een einde gekomen aan vooral voor Mervin een tijdperk.

Het ging al een tijdje wat minder. Ze was ineens echt oud en versleten en had het vermoeden dat ze begon te dementeren. Vanavond zakte ze ineens door der voorpoten en er leek er een scheef te staan. Ik heb meteen de dierenarts gebeld en kon meteen komen. Daar bleek dat ze al een tijd op der polsen liep alleen wij hebben eerlijk waar niks gemerkt. De dierenarts zei ook al dat veel dieren zich heel groot kunnen houden. Ook bleek aan de manier waarop der vacht niet schoongehouden was dat ze inderdaad demeterend was en ze begon blind te worden.

In overleg met de dierenarts heb ik besloten dat het mooi geweest was. Mervin had deze beslissing thuis al genomen en is bij Morgan gebleven. Hem dit alleen laten doen kan hij niet en met zijn twee konden we nu niet. We hebben er beide vrede mee en weten dat het de juiste beslissing is. Maar ons kattengezinnetje is in de afgelopen 2 jaar nu letterlijk gehalveerd.

Groetjes,

Michèle

Wat een verdrietig bericht. Alle liefs en sterkte voor jullie! XXX

Groetekes, Sje

Ach meid wat sneu. Een juiste, maar wel hele nare beslissing!
Heel veel sterkte!

Lilypie Pregnancy tickers

Wat ontzettend vervelend dat jullie deze verdrietige beslissing hebben moeten nemen. Als ik het zo lees een goede beslissing, maar neemt niet weg dat het erg zwaar is.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

O wat verdrietig. Misschien wel het beste maar daarom niet minder zwaar.
Hoe is Morgan eronder?

groetjes Ramona

Ah meid, wat een verdrietig nieuws.
Heel veel sterkte voor jullie, -xxx-

Gr Patries

quote:
O wat verdrietig. Misschien wel het beste maar daarom niet minder zwaar. Hoe is Morgan eronder?

groetjes Ramona

Morgan zei alleen toeleloe mickey toen ik wegging. Ze zal mick nog wel zoeken want ze ging haar altijd knuffelen boven, maar ja ze is 2 dus ik weet niet hoeveel zij er van mee krijgt.
Mervin heeft er gelukkig vrede mee. In tegenstelling tot Twister hebben we on hier wel op voor kunnen bereiden en het is goed zo, maar het is wel even heel hard zeker omdat je de beslissing in een slit second maakt. Maar ook dit krijgt een plekje.

Groetjes,

Michèle

Wat triest meissie, heel veel sterkte voor jullie. Knuffel.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heel veel sterkte meis,

Ik weet hoe het is.
Wij hebben onze beagle Mellow in laten slapen 20 nov.
Valt niet mee, ik weet het.
Het is en blijft deel van je gezin…
Groetjes Kristine

He, wat een naar bericht zeg. Je weet dat het zo gebeurd kan zijn als ze echt oud worden, maar toch doet het pijn als het zover is. Wel de goede beslissing, deze grande dame was gewoon op.

Veel sterkte!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Morgan zal Mickey der kooitje en vroeg waar ze was vanmorgen dus ik heb gezegd dat mickey al heel oud was en dat ze nu weg was. Morgan zei alleen oke doei mickey. Wel even aangegeven op het kdv wat er gebeurd was, dus dat ze het er over kon hebben, maar ik verwacht daar niet veel problemen. De andere katten hebben er ook niet echt last van in de zin dat Mickey heel geisoleerd leefde van hun, haar eigen keuze overigens, ze merkte alleen dat er wat met mij en Mer was gisteravond dus ze waren heel knuffelerig vooral It naar Mer. We weten dat het beter is zo, maar ja het zijn wel 3 katten in 2 jaar en das even slikken.

Groetjes,

Michèle

Heel veel sterkte Michele! tuurlijk heb je er vrede mee en dit is natuurlijk dan ook de beste beslissing, het beestje moet niet onnodig gaan lijden…
Maar dat maakt het niet minder verdrietig.
heel veel sterkte!

@ inge dat is het einige dat mij echt pijn doet dat ze door haar eigen koppigheid dus niet eerder aangegeven had dat ze wel pijn had. Dat ene pootje was al vergoeid maar elke keer als we boven kwamen dan ging ze rollen en gek doen en hebben we daar dus geen aandacht aan geschonken. Gistermiddag zei ik als je wilt gaan dan is het goed en gister om 18.00 riep ze me en kwam ze aangekropen en zagen wij voor het eerst hoe slecht ze echt was. En dan denk ik gekke kat voor wie heb je je nou groot gehouden.

Groetjes,

Michèle

jeetje wat moeilijk zeg!
veel sterkte ermee!

liefs,
Rinske