Onze ervaring bij: Kidz Valley Enschede


#1

Hallo allemaal graag wil ik iets met jullie allen delen:

Vandaag een dagje naar Kidz Valley geweest 2 baby’s en 2 volwassenen de toegangsprijs was 14,40 euro… op zich geen probleem accommodatie is goed te noemen ook de hygiëne is dik voor elkaar alleen is in de verzorg-ruimte geen water te vinden laat staan warm water ook mis ik de magnetron
in de toiletten uitsluitend koud water is wel jammer moet je vragen om een beetje warm water voor de fles… all
Het toezicht laat ver te wensen over er komen immers van alle leeftijden kinderen logisch maar het is niet nodig dat kinderen 4+ rennen door de baby gedeelte heen, dak van het huisje slopen, glijbanen omgooien en gooien met de schaakstrukken… dat was vreemd om te zien, toen zon schaakstuk tegen het hoofdje van mijn zoontje kwam (7 maanden, en de ander is bijna 2 jaar) was voor mij de maat vol en ging ik er wat van zeggen… antwoorrd daar zijn wij niet voor meneer dat is de verantwoordelijkheid van de ouders… ja zo lust ik er nog wel een antwoorde ik ook ik betaal immers wel entree en verwacht op zijn minst een veilige speelomgeving voor mijn zoontjes!
uiteindelijk zijn we naar huis gegaan via de mac wat gegeten en eind goed al goed… maar we vinden het erg jammer de houding die men daar inneemt… volgende keer toch maar naar een ander speelparadijs of een dagje dierentuin

tot de volgende keer
lourens, danielle, jamie en dominique

Resumee:

De Pluspunten:

  • Goed ontvangst
  • Erg schone toiletten en verzorgruimte
  • Voldoende zitplaatsen
  • Overzichtelijk
  • Ruim voldoende speel plaatsen,hoeken en attributen
  • Ruim voldoende parkeer mogelijkheden (op loopafstand via de achter kant van Cinestar)

De Minpunten:

  • Geen watervoorziening in de verzorgruimte
  • Geen magnetron
  • Geen toezicht, waardoor er door de baby gedeeltes wordt gerent en met dingen wordt gegooid (Dus goed opletten!!!)
  • Eten en drinken erg prijzig
  • Matige klantvriendelijkheid

Toegangsprijs:: 2 volw 2 babys 14,40

Eindconclusie:
Niet een echte aanrader voor babys!, vanaf 3-4 niets aan de hand

Eind cijfer: 6,5

Gewijzigd door - Lourens op 24 Jun 2012 22:48:09


#2

Hm, lijkt sterk op reclame als ik heel eerlijk ben.

Groetekes, Sje


#3

Waar maakt hij dan reclame voor? Volgens mij baalt hij gewoon dat hij een vrij hoge toegangsprijs moest betalen voor iets wat niet aan zijn verwachtingen voldoet. En aangezien het personeel niet luistert, zet hij het hier maar neer. Zo heb ik het tenminste gelezen.


#4

Of anti-reclame. Maar net hoe je het wilt noemen. Ik vind het in elk geval een vreemd eerste bericht van een nieuw lid. Beetje raar om zo een site binnen te vallen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 24 Jun 2012 20:32:10


#5

hoi hoi,
zal me eerst even voorstellen:
Ik ben Lourens en mijn vrouw heet Danielle samen hebben wij twee zoons Jamie van bijna 2 en Dominique van 7 maanden

Nu ik het terug lees komt het idd beetje vreemt over, maar heb absoluut geen aandelen in welk kinder paradijs dan ook ik was gewoon erg teleur gesteld toen wij daar weg gingen en wilde ook andere ouders hierover informeren via een kennis kwam ik aan jullie site… en zal nog regelmatig posten
wij vinden dit een erg informatieve site top!

groetjes Lourens en Danielle

Gewijzigd door - Lourens op 24 Jun 2012 20:47:32


#6

Ook geen anti-reclame, aangezien hij ook de pluspunten opsomt. Idd wel een beetje vreemd om hiervoor een account aan te maken.


#7

Oké! Ik begrijp 'm!


#8
quote:
Ik ben Lourens en mijn vrouw heet Danielle

In je profiel staat “vrouw” bij geslacht.

Groetekes, Sje


#9

In je profiel staat “vrouw” bij geslacht.

Groetekes, Sje

Sje… Altijd scherp!

Ik vond het ook een raar bericht, en al helemaal voor een 1ste posting!

Groetjes Manderijn.


#10

kom op … hij heeft het toch uitgelegd…

Welkom… wij zullen eens gaan checken of onze ervaring hetzelfde is


#11

Beetje malle binnenkomer, maar je krijgt het voordeel van de twijfel. Jammer zo’n teleurstelling. Wellicht even bij hun zelf melden ook, dan kunnen ze er iets mee wellicht.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!