Onze dochter plast naar boven?

Wie herkent dit?
Ze is nu echt plaszindelijk en doet het keurig op de wc of de po, maar het gaat de laatste tijd erg vaak over de rand heen omdat ze naar boven plast?
We doen haar beentjes elke keer goed uit elkaar maar het stroomt langs haar been echt naar boven. Wat kan je hier nog meer aan doen? Want het is wel erg jammer dat we nu ze zindelijk is alsnog steeds plas op kunnen ruimen en alles schoon moeten maken

Groetjes

Wist niet dat meisjes dat ook konden Bij Erik zit dan altijd z’n p.iemeltje vastgeplakt aan z’n b.alletjes. Misschien kan zoiets ook bij meisjes aan de hand zijn? Maar dan anders, je begrijpt me wel

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja haha ik begrijp je helemaal en zo lijkt het eigenlijk ook maar dat is toch best vreemd? Het steekt ng geen eind uit ofzo Maar moet ik dan elke keer voor ze gaat plassen haar l.ipjes van haar beentjes weghalen? Hihi gek onderwerp toch

Groetjes

Hier was het ook dat probleem, ze zit dan te ver naar achteren. Dus even naar voren bukken.

Okee dankjewel! Dat ga ik proberen

Groetjes

ja gebeurde hier ook weleens. ze had dan gewoon haar benen te ver uit elkaar. Ik zei dan altijd beentjes bij elkaar houden en dan gaat het prima!

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

Even uitproberen dus, het kan van alles zijn

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Dank jullie wel allemaal voor het meedenken, fijn! Net op de psz deed ik het blijkbaar weer verkeerd, zucht… Broekje en onderbroek nat… Gelukkig 2 setjes schone kleren mee dus geen probleem… Maar ik vind het wel lastig dat ze nat word door mijn schuld…
Beentjes te ver uit elkaar, dat zou zomaar kunnen. Deed jij haar beentjes dan een klein stukje uit elkaar of gewoon helemaal tegen elkaar aan?
Het is wel een beetje ook de schuld van mijn dochter, maar ik weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken. Ze wil namelijk haar plasje zien dus ze gaat naar onder kijken en tilt haar onderkant dan een beetje omhoog zeg maar… Dat helpt ook niet bepaald mee

Groetjes

Inderdaad heel herkenbaar, alles nat zucht weer schone kleren.
Ik deed hier bij j. Kleren dus broeken ed naar beneden tot over je knieen. Rok omhoog als ze deze aanhad.
Zitten op de toilet en billen naar beneden, dus dat ze als het waren een beetje naar benede hangt met haar billen (naar beneden valt met haar billen) ik hoop dat je het een beetje begrijpt
Succes!

Herkenbaar!
Hier beentjes bij elkaar tijdens het plassen… een (wc) papiertje tussen de benen vond mn dochter ook wel interessant en dat werkte ook prima. (onder)broek ver genoeg naar beneden…

Ja hoor, bij Eva gebeurde het ook. Herinner je je nog een topic van mij dat ik haad omhoog hield om te plassen in de bosjes en dat ze zooooooo omhoog in haar broek plaste? Vast niet, maar dat gebeurde. Op de wc had ze het ook vaak. Eva zat dan soms te ver naar voren op de bril, of ze leunde niet ver genoeg naar voren. Ik bedoel, als je half ’ ligt’ op de wc komt de straal ook hoger zeg maar. Ik zou S dus ver genoeg naar achter op de bril zetten, beentjes gewoon normaal (niet uit elkaar dat doe je zelf ook niet lijkt me?) en haar naar voren laten buigen. Ze hangt dan wat dieper in de wc.

Komt goed als ze een betere plastechniek krijgt!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Haha ja rainbow ik herinner het me nog! Wij laten S. altijd verplicht plassen voor we weg gaan. Als we heel lang in de auto moeten neem ik de po mee. Ze heeft nu 1 keer op de po in de auto geplast en 1 keer in de supermarkt. Voor de rest altijd thuis. Het gaat gelukkig steeds beter, alleen het poepen is helaas nog steeds half/half…
Bedankt allemaal voor jullie tips, het gaat al iets beter maar afgelopen donderdag kreeg ik een zakje met 2 natte onderbroeken mee van de psz. Zij hadden het ook niet goed gedaan en ze heeft 2 keer over haar onderbroekje geplast. Ik ben gelukkig niet de enige die het verkeerd doet haha

Groetjes