Hoi,
Dachten we dat het redelijk goed ging elke avond zonder al te veel gezeur naar bed. Sinterklaas briefje laten bezorgen dat ze op die en die datum haar schoen mag zetten. Aftel kalender gemaakt niet veel direct kontact gezocht met sinten en pieten in het wild. Alles een beetje binnen beperken veel erover praten als ze er behoefte aan had. Maar nu is het gedaan met de rust. Sinterklaas was vandaag op school en heeft gezegd dat ze vast morgen ook nog kadootjes krijgt. ( wat ik trouwens heel dom vind je weet niet of er kindjes zijn die helaas niets krijgen omdat het geld er niet voor is maar goed) Ook weet ze dat 3 van haar nichtjes komen want die hebben een brief gekregen dat ze hierheen moeten komen.
En nu kan en wil ze niet slapen. Ik ben al vanaf 19.00 uur bezig haar toch echt aan het slapen te krijgen. Morgen is er nog een hele dag te gaan eerst boodschappen( ben helaas tot s’middags alleen) doen dan zwemmen en s’middags en sávonds feest. Ik hoor haar voetjes nu ook weer naar de deur komen nou ze ligt er weer in benieuwd hoe lang het nu duurt. Tussen net en daarvoor zat een kwartier.
Even doorbijten denk ik hoop dat ze zondag ook echt besefd dat hij weggaat of is.
groetjes
Kan jullie melden dat ik er weer hoor zingen denk dat ik toch niet duidelijk genoeg ben geweest
lon106