Onze buren vandaag

Trouwen? echt heel erg leuk, in een luchtballon!!! Morgen avond vieren ze feest en vandaag met een intiem gezelschap! ben heel erg benieuwd hoe ze er uit ziet!! Gisteren avond hebbenw e versierd, een mooie boog en al, en morgen avond dan de bruiloft!! Na veel wikken en wegen besloten om Bo toch mee te nemen. Bruidspaar gaf aan dat ze dit wel leuk zouden vinden en er ook andere kindjes van bo zijn leeftijd komen, dus ik heb geregeld dat als bo moe wordt en het niet meer trekt, mijn ouders hem bij het feestgebeuren ophalen en naar bed brengen en wachten tot wij thuis zijn. Vond het wel moeilijk, want ondanks dat ik weet dat bo het geweldig gaat vinden, heb ik toch ergens het gevoel dat hij gewoon om 1930 in bed hoort te liggen en niet in de avond zo laat nog ergens feest vieren, voor mijn gevoel hoort dat niet, een kind van die leeftijd, maar goed, de buren vinden het leuk, iedereen zegt dat toch niet erg is, dus ja…maar goed, het is een uitzondering, nog nooit voorgekomen, want met andere dingen zoals verjaardagen hebben we gewoon oppas, dus ik ben druk bezig met het los laten van mijn eigen gevoelens hahahahahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Leuk zeg! En ach, gewoon voor een keertje proberen. Je kan Bo snel genoeg thuis laten brengen als het echt niet gaat. Ik snap het wel, vind het ook niets als kindjes zo laat nog wakker zijn. Maar wat ik dan écht erg vind, is als ze er slapend in de buggy bij zitten. Jullie hebben tenminste geregeld dat hij dan gewoon lekker naar bed kan. Veel plezier!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik ben daar normaal ook niet voor, maar is niet iets wat wekelijks voorkomt ik heb Dylano laatst ook meegenomen toen mijn vriendin 50 werd en het in een zaaltje vierden. Zij wilde hem er ook bij hebben Madelon heeft hem toen om half 11 meegenomen.

Dus gewoon loslaten en lekker genieten

Liefs Michelle

Ik heb het ook nog nooit gedaan en vind het ook moeilijk.

Toevallig gaat aanstaande maandag het neefje van mijn vriend trouwen en hebben we savonds ook feest.
Ik heb geregeld dat ons mam hem in bed legt want hij mag van mij savonds niet mee.
Hij is er gewoon de hele dag bij en om 6 uur haalt ons mam hem op en legt hem om 7 uur gewoon in bed.

Maar jullie wonen ernaast dus is makklijk thuis af te zetten en kan er binnen 10 minuten inliggen als ie laat merken moe te zijn.

Succes ermee!

Gr, Danielle

ja als hij laat merken moe te zijn, dan bel ik mijn moeder op en kan hij in een kwartier in bed liggen. Ik denk dat ik het gewoon doe, maar tot max half tien ofzo…

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

wow wat gaaf in een luchtbalon! super hoor!!
ook heel leuk dat jullie komen en Bo ook. super!