Onze boef

waarschijnlijk weer in een groeispurt zit? Het viel me al een week of 2 op dat hij weer ontzettend goed at, alles ging er goed in, zonder morren. Sinds een kleine week slaapt Bo echter ook weer heel veel. Wou hij een paar weken terug geen middag slaap meer, dat wil hij nu wel. Hij sliep dan van 20:00 tot 9:00 en van 1330 tot 1630. Gisteren was hij zelfs pas om 930 wakker, en doordat we bij opa en oma waren gisteren middag, heeft hij niet geslapen en lag er om 1930 in. Drie keer raden wie er nu nog ligt te pitten om 945?? Precies, Bo!!!
Gisteren Bo tegen de muur gezet, et een rechte rug, hakjes tegen de muur, boek op zijn hoofd, zodat Bo weer kon gaan spelen, en mijn moeder met de meet lat er langs, kwam er 101 cm uit!!! Een goede 4 weken terug was hij 98 cm!!
Ik had al op internet gelezen dat veel slapen bij een groeispurt hoorde, want ik was eigenlijk bang dat hij al wat onder de leden had, zoveel slapen, maar goed, als ik merk dat hij 3 cm is gegroeid in 4 weken tijd, dan kan ik mij ook wel indenken dat hij erg moe is!!!
Mijn hoop om met zijn T-shirtjes en broeken de zomer door te kunnen gaan, zal waarschijnlijk wel niet gebeuren als ik dit zo zie, maar goed, daarintegen groeit hij wel goed, en dat is het belangrijkste!!! Oh en wta gewicht betreft, de vorige keer was hij dus 98 cm en 16,6 kg, volgens het Cb een kg zwarder dan gemiddeld bij de lengte van 98 cm. Hij weegt nu op dit moment 16,8 kg, dus als ik me er lichtelijk druk over maakte, dan doe ik dat dus ook niet meer, want als hij nu naar het Cb had gemoeten, was alles dus perfect in combi geweest met elkaar!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

He das balen met Jorg, heel frusterend lijkt me, als je ziet dat je kind verder gewoon goed eet, maar niet groeit!! Misschien idd een idee om naar het cb te gaan, dan weet je het ook zeker!!

Bo groeit idd heel erg, hoort ook een beetje bij hem, hij sis gewoon een lange vent, altijd zo geweest ook. Hij gaat zijn neefje van 4 waarschijnlijk ook voorbij straks want die was 1,03.
Vind het alleen zo typisch dat dat slapen er dan ook bij hoort, Bo was pas om 1030 wakker!! goeiedag!! hahaahhaha, zit nu dus aan het ontbijt, maar dit wil ik dus niet elke dag hebben, dat vind ik een beetje te!

liefs woezel

@ woezel eh ik heb morgan nog niet tegen de muur gezet maar volgens mij schelen ze niet zoveel in lengte

@ Bakmamma had ik jou nou goed begrepen dan Jorg ook naar een ka moest??? Of was dat alleen thijs?? Want misschien kunnen jullie het daar even navragen.

Groetjes,

Michèle

Zo zeg, lange kerel, die Bo! Erik is ook lang, maar of hij al over de 1 meter is? Binnenkort maar eens opmeten

Groetjes,
M

ik had het ook niet verwacht dat Bo al zo lang was, maar we konden al wel zien dat hij gegroeid was, hij kon opeens op de loop fiets die hij van mijn ouders had gekregen voor zijn verjaardag. daar kon hj tot op 4 weken terug nog niet op, kreeg de voetjes niet opde grond, en nu opeens wel!! dus had wel verwacht dat hij iets gegreoid was, maar zo lang!! heb 2 keer gemeten, met 2 keer dezelfde uitslag.
En dat uitslapen vind ik op zich ook wel erg lekker, alhoewel 1030 mij echt te lang is, ik ga vanaf nu de limiet 930 zetten (wie had ooit gedacht dat ik op uitslapen ene limiet moest stellen!!!)

@Michele, ik denk dat Morgan en Bo toch wel redelijk gelijk opgaan qua lengte toch?

liefs woezel

Ja volgens mij wel, ik zal haar vanavond een meten. Maar als ze even lang zijn is Morgan voor een meisje echt heel lang en wij zijn maar ukkies

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 31 May 2011 14:22:16

Dat gaat idd snel met Bo. Fijn toch dat hij zo goed groeit. Idd niet druk om maken, de een is nu eenmaal langer dan de ander. En de een weegt ook weer meer dan de ander.

Tim moet donderdag weer naar het CB, dus ben benieuwd hoe lang hij is. In september zijn we voor het laatst bij het CB geweest en toen was hij 97 cm.

Groetjes,
Sandra

Ik heb Morgan gisteren tegen de muur gezet en ze is 96 cm en volgens mij is dat voor een meisje van haar leeftijd knap lang.

Groetjes,

Michèle

Woow, die Bo die gaat hard!!
En dan te bedenken dat Bo en Seth maar ongeveer 1 maand schelen, enne… Seth is nog steeds 90 cm. haha.
Maar, hij kan ook echt bijna op zijn loopfiets, ik hoop op nog zo’n 2 cm groeien, dan kan hij erop.

Liefs, Anne

@michele volgens mij is dat idd best lang voor een meisje!!

@anne, raar he dat dit zo kan verschillen per kind!! Mijn ouders hadden gelukkig een grotere (leese hogere) loop fiets gekocht voor zijn verjaardag,omdagt de standaard maten meestal wel zo laag zijn, dat het bijna zodne is om voor bo te kopen, omdat hij er dan snel niet meer oppast. dus we wisten al wel dat hij er pas later op zou kunnen, nooit verwacht nu al!!

liefs woezel

@ Woezel ik weet het, nog 75 cm en ze kan de catwalk op

Groetjes,

Michèle

Zow dat is idd lang zeg!!! Ik vind Lisa ook erg lang (CB trouwens ook hihi), ze is net 2 en ze is 92cm! Ze weegt daarentegen maar 11,9 kilo, dus lang en dun, net als d’r zus toen ze die leeftijd was! Nikki is nu nog lang voor d’r leeftijd. Ze is 8,5 jaar en is 1,48 lang…

Hoi Woezel,

Bo is ons zoontje al voorbij gevlooooogen… haha
die is nl. 14.5 kilo bij 3.5 jaar oud…
(lengte weet ik niet precies , wij moeten over over 3 mnd weer…

LAATSTE KEER jippie!!

dan is het CB voor ons verleden tijd… jippie!

gr. mama van 2 kids