waarschijnlijk weer in een groeispurt zit? Het viel me al een week of 2 op dat hij weer ontzettend goed at, alles ging er goed in, zonder morren. Sinds een kleine week slaapt Bo echter ook weer heel veel. Wou hij een paar weken terug geen middag slaap meer, dat wil hij nu wel. Hij sliep dan van 20:00 tot 9:00 en van 1330 tot 1630. Gisteren was hij zelfs pas om 930 wakker, en doordat we bij opa en oma waren gisteren middag, heeft hij niet geslapen en lag er om 1930 in. Drie keer raden wie er nu nog ligt te pitten om 945?? Precies, Bo!!!
Gisteren Bo tegen de muur gezet, et een rechte rug, hakjes tegen de muur, boek op zijn hoofd, zodat Bo weer kon gaan spelen, en mijn moeder met de meet lat er langs, kwam er 101 cm uit!!! Een goede 4 weken terug was hij 98 cm!!
Ik had al op internet gelezen dat veel slapen bij een groeispurt hoorde, want ik was eigenlijk bang dat hij al wat onder de leden had, zoveel slapen, maar goed, als ik merk dat hij 3 cm is gegroeid in 4 weken tijd, dan kan ik mij ook wel indenken dat hij erg moe is!!!
Mijn hoop om met zijn T-shirtjes en broeken de zomer door te kunnen gaan, zal waarschijnlijk wel niet gebeuren als ik dit zo zie, maar goed, daarintegen groeit hij wel goed, en dat is het belangrijkste!!! Oh en wta gewicht betreft, de vorige keer was hij dus 98 cm en 16,6 kg, volgens het Cb een kg zwarder dan gemiddeld bij de lengte van 98 cm. Hij weegt nu op dit moment 16,8 kg, dus als ik me er lichtelijk druk over maakte, dan doe ik dat dus ook niet meer, want als hij nu naar het Cb had gemoeten, was alles dus perfect in combi geweest met elkaar!!
liefs woezel