hallo mijn naam is Christel Finger.
Mijn uiterekende datum was 14-07-06.
Ben bevallen op 06-07-06 leuke datem he vind ik wel.
Nou mijn verhaal begint op de morgen van 06-07-06 om 6 uur s morgens . Moest plassen en ging naar de wc daar merkte ik dat mijn slipje een beetje nat was ik dacht meteen dat het was begonnen maar zeker weten deed ik het niet.
Ik naar mijn man en die zei dat ik beter de verloskundige even kon bellen om na te vragen of dit daadwerkelijk het vruchtwater kon zijn.
Zei vond het beter dat ik even langs zou komen dan zou ze wel even kijken prima mijn man naar het werk er was ja ook nog niets aan de hand mijn vader mee naar het ziekenhuis tja zegt zei toen ze mij onderzocht had ik denk dat het babytje er vandaag of morgen wel is.
wij weer na huis het is dan 12 uur.
om 12.30uur zit ik opeens vol in de weeen en om 13.00uur komt mijn man en die denkt oke gaat het zo snel.
Om 13.30uur kan ik mijn weeen niet meer opvangen en bel ik de verloskundige die komt meteen en gaat me onderzoeken nou zecht ze je hebt volledige ontsluiting je mag wel gaan persen als je kunt en wilt het was toen 14.00uur.
Dat deed ik wel want had echte dwang de verloskundige zei dat mijn man de kruikjes vast klaar moest gaan maken wand ze zag het hoofdje al toen was het 15.00uur maar helaas de weeen namen af en moest naar het ziekenhuis aan het infuusen. Toen was het 15.45uur toen we daar aan kwamen hup aan het infuus en een paar keer persen. Heb 3 persweeen gehad en toen had ik britt op mijn buik liggen het was toen 19.21uur heerlijk wat een bijzonde gevoel dat vergeet je nooit meer.
de helle nacht naar haar liggen kijken slapen kun je dan niet en de volgende dag lekker naar huis.
Britt is nu ruim een half jaar en een lief en makelijk meisje ze huilt nooit en lacht de helle dag.
- Dit was mijn bevalings verhaal.