Onze bank er eindelijk is!

Jeetje mina, hoe lang kan je op een bank wachten!! We hebben 28 Oktober een bank besteld bij de seats and sofas en gister is ie gekomen! Ze zeiden destijds dat de levertijd 6-12 week was en eerder 6 dan 12! Dat is nu dus 19 week geleden!
We hebben ontzettend vaak gebeld en 5 keer hebben ze beloofd hij komt binnen nu en 2 week en de laatste keer hadden ze zelfs gezegd hij komt zeker weten week 9, dit keer is het geen valse belofte. Nou mooi wel dus want nu is het eind week 10! We zijn al flink boos geweest maar ze konden er zelf niks aan doen. Ze hebben ook een hele discussie gehad met de leverancier. Die zijn schuldig want die maakten steeds die beloftes.
Vanavond gaan we onze bank ophalen, maar we gaan er zeker nog wat van zeggen!

Groetjes

Fijn zeg! En ik hoor altijd slechte verhalen ove seats and sofas, ook over de kwaliteit. Hopelijk gaat dat laatste voor jullie niet gelden en kunnen jullie lang van de bank genieten. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Misschien kun je nog wat centen terug krijgen? Je kunt atijd een balletje opgooien!

Groetjes Manderijn.

Mijn vriend zijn vader gaat mee en die kan goed praten

Groetjes

Kijk… als wij dat zouden hebben dan namen we mijn schoonmoeder mee… die kan dat ook zo goed!

Groetjes Manderijn.

We hebben bij de aankoop van de bank (in Oktober dus) 100 euro korting gekregen maar daardoor verviel ons recht op het huishoudpakket die je gratis bij elke bank krijgt. Die hebben we nu alsnog erbij gekregen, jippie. Slechte kwaliteit allemaal natuurlijk maar goed het is gratis en het werkt. De meeste apparaten hadden we al en we hebben zelf maar 3 dingen gehouden, de rest krijgt het broertje van mn vriend. Die heeft net een huis gekocht en heeft zn uitzet nog lang niet bij elkaar.

MAAR echt waar, slechtere service bestaat niet!! Eindelijk hebben we de bank, staat ie in de kamer helemaal uitgepakt en NERGENS zijn de pootjes te bekennen…
Dus mogen we morgen weer even voor piet snot er heen rijden… Kost ook weer onnodig benzine… Goede reclame dus voor ze!

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2012 22:38:49

En de poten liggen niet eens bij de seats and sofas… De fabrikant (die dus niet in Nederland zit) heeft ze niet geleverd!!! We zijn erg boos, nu kunnen we ook weer weken gaan wachten op de poten!!

Groetjes

Ik zou zeggen. Niet goed, geld terug en naar een andere winkel!

Groetjes Natasja

Dit zou ik ook niet pikken Goudvisje…Ik zou de bank terug doen, en lekker ergens anders een andere bank uitzoeken…wat een belachelijke service!

Liefs, Melanie

Nou weet je wat het is, we zijn helemaal verliefd op deze banken en vind maar eens precies dezelfde ergens anders! Dus tsja… Wat doe je dan?

Groetjes

Fotoooooooooooo hahahaha

Liefs, Melanie

http://www.seatsandsofas.nl/collecties/amigo/
En dan hebben wij 2 keer en 2 zits en 1 keer een 3 zits

Groetjes

Hebben ze geen andere pootjes die er zolang onder kunnen? anders beschadigd het misschien allemaal, is ook zonde,

Liefs Michelle

We hebben gevraagd om showroom pootjes maar daar hadden ze er maar 4 van en we hebben 12 nodig… Voor de rest kunnen ze niks betekenen omdat andere pootjes van andere banken niet passen… We zaten al te denken om bierkratten te gaan halen

Groetjes

Tja…de verhalen die ik heb gehoord worden alleen maar bevestigd…vervelend voor jullie!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jee balen zeg.

Geloof niet dat ik daar ooit een bank ga kopen,

Liefs Michelle

@Mriek: Ja jammer genoeg hoorden en lazen wij die verhalen ook pas achteraf! Anders hadden we nog wel even verder gezocht…
@Miremady: Nee ik kan ze echt niet aanbevelen!

Groetjes

Okee dit is echt helemaal niet best!! Net gebeld door de seats and sofas, de poten worden besteld en de levertijd is 6 week!! Voor een paar poten!! We zijn laaaaaaaaaiend!! We gaan toch verdorie niet 6 week op die bank zitten zonder poten!! We hebben gevraagd wanneer de baas aanwezig is en die is er morgen dus dan zullen we even een hartig woordje met hem gaan spreken!! Wat is dit nou voor service!!

Groetjes

Hè bah, wat vervelend zeg, echt slechte service ook!!
Maar, 't zijn wel leuke banken inderdaad!!

Lilypie Second Birthday tickers

En, hoe was het met de baas?

Lilypie Second Birthday tickers