Onze baby's laten fluisteren

Inge en ik zaten even de brainstormen over wat er soms in de koppies van onze kids om kan gaan. Zo kwamen we op de Derek Ogilvie. Alleen zien wij het niet zitten om met naam en toenaam op tv te komen. Maar ik wil uitzoeken of het mogelijk is deze man ook prive te boeken voor een reading en wat dat dan zou kosten. Gezien zijn bekendheid zal dat niet goedkoop zijn, maar we dachten met als we misschien een ikke ben readin organiseren we met het delen van de kosten misschien wel zoiets konden organiseren. Dus bij deze de vraag wie voelt hier iets voor.

Wat ik al zei ik weet niet of het kan, maar dat ga ik uitzoeken.

Groetjes,

Michèle

Ik had het in het andere topic al gezegd ik doe mee, als je het uitgedokterd krijgt

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vind het ook erg interessant, maar doe alleen mee als het niet TE duur wordt!

Liefs, Anne

Leuk idee! Maar ben benieuwd naar het prijskaartje idd.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vind het ook een leuk idee, maar dat zal zeker niet goedkoop zijn…ben benieuwd Michele.

ik vind dit ook wel een leuk idee maar ligt inderdaad wel aan het prijskaartje dat eraan komt te hangen

Lilypie First Birthday tickers

het klinkt mij ook wel harstikke leuk ben wel nieuwschierig wat er in die koppies rond gaat van die kleintjes.

Dan ga k het eerst uitzoeken kom ik er nog op terug. Natuurlijk ben ik zelf ook niet van plan om de jackpot te batalen. Maar deze speurneus gaat snuffelen.

Groetjes,

Michèle

Oke ik heb even gegoogled. Op de officele site van Derek staat dat ie op dit moment geen prive readings doet en dat ie daar in princiepe niks voor rekent. Maar goed ik laat me niet afschepen door zo’n bericht zeker niet omdat ik het niet zie als echt privereading dus ik heb hem een mail gestuurd, of zijn achterban dan want er staat al dat het niet rechtstreeks bij hem komt maar eerst gecreend wordt. Maar goed ik heb gestuurd wie ik ben, over ikke ben en dat we daarom zaten te brainstormen en of er dus mogelijkheid is tot babyfluisteren voor een groter gezeldschap. Nu is het dus afwachten.

Groetjes,

Michèle

Leuk!
Dat je het gelijk geprobeerd hebt te regelen
Ik ben heel erg benieuwd!
Lijkt me super tof.

Liefs, Anne

Dat lijkt me heel erg leuk!! Leuk idee trouwens ook!!

Ik doe mee…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lijkt mij een heel leuk idee!! Als het doorgaat, en ik hoef niet te werken, dan doe ik mee!!

liefs woezel

Heb je snel gedaan michèle Top!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

ha ha ha ja ik kan heel internet afstruinen of meteen een mail sturen michelle. Ik verwacht niet meteen morgen antwoord dus ik dacht kan het maar beter meteen doen en mijn gezellige mannetje ligt toch al te slapen dus

Groetjes,

Michèle

Cool meis, dat je dat hebt uitgedokterd! Ik vind het ook interessant. Ik heb zijn boek ook. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahaha bij het lezen van de titel dacht ik oh jee, praten onze kids dan te hard ofzo??? Mogen ze nu alleen nog fluisteren in de hoop wat meer rust te krijgenin huis, hihihi!
Maar leuk idee, als het niet te duur is wil ik ook meedoen! Ik vraag me inderdaat ook vaak af wat er in die koppies om gaat!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Hij is toen hier in etten-leur geweest bij de boekenwinkel
Ik had er toen met Justin heen gewilt vanwegen zijn spraaktaal probleem
Maar goed als het je lukt wil ik zeker proberen te komen

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Wat leuk! Nou echt super!

@ Anouk, das best een idee om ze soms wat zachter te laten praten

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook belanstelling.