Het is een renault twingo, en het zou volgens de reanault garage hier in de buurt zeker 800 euro kosten en dat is als het dan ook nog mee valt. Een kennis van ons automonteur en die doet ook de keuringen voor ons, en die zei ook al, dat dit het minimale bedrag is waar je rekening mee moet houden, en das dan al met de korting die we van hem krijgen.
Ik heb net gekeken via ns.nl hoe het zit als ik met het openbaar vervoer ga naar mijn werk . ik werk dan 7 nachten, en dan 14 nachten vrij. en in die 7 nachten zit dan ook een weekend waarbij ik de auto kan gebruiken, dus in principe hoef ik maar 5 nahcten met het openbaar vervoer, en de tijden zijn op zich ook redelijk, dus we zijn voor de gein wezen kijken hoe duur dat zou zijn, en raad eens, we besparen ons ongeveer 140 per maadn als ik met het openbaar vervoer ga!!!
Natuurlijk is het nadeel dat als ik thuis ben met bo, ik geen auto heb, maar ja, das ook wel te oevrkomen, ik heb een fiets, alle winkels zijn in de buurt, en ik weet niet hoeveel gezinnen hebben geen twee auto’s En als het moet, kan alex ook met het ov naar zijn werk, kwamen we achter, waardoor ik dan bv de auto voor een dag kan hebben.
Kortom, voorlopig houd ik bij het openbaar vervoer!! bespaart me net iets te veel, en zo gek veel gedoe is het niet, als je na gaat dat het maar om 5 nachten in drie weken tijd gaat!
Morgen dus even sloop bellen en de verzekring de auto uitschrijven. Misschien dat we nog wat voor de auto krijgen!!
liefs woezel