Onze auto

Het heeft begeven? Niet diegene die we vorig jaar hebben gekocht hoor, maar de tweede auto, die ui 95 kwam. OP zich mogen we niet klagen, aangezien hij het al zo lang heeft gedaan, zonder enkel probleem, maar nu scheen de thermosstaat kapot te zijn, wat wij niet wisten, en doordat we het niet wisten, is er ook nooit wat aan gebeurt, waardoor nu de compacking (klopt dat???) kapot is. Kortom, een duur geintje, wat de auto niet waard is. Moeten maar even kijken wat we nu doen, weer een auto er bij, of niet en kijken of ik met openbaarvervoer naar het werk kan. we zien het wel, maar ik baal als een stekker!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Vervelend dat de auto het begeven heeft. Gelukkig zit je niet helemaal zonder auto, maar onhandig is het wel als je beiden een auto nodig hebt voor je werk.

Echt zo’n wat-is-wijsheid-verhaal nu.

(Koppakking is het overigens. )

Groetekes, Sje

eh ja wat zal ik zeggen, kan niet zeggen dat ik weet hoe het is

Groetjes,

Michèle

Zal de koppakking zijn die kapot is,
en dat kan inderdaad een duur geintje zijn.
Maar als er verder niets stuk is, zou het nog
mee kunnen vallen.
Even rondvragen bij verschillende autobedrijven.

Wat voor auto is het eigenlijk?

M.

Dat schreef ze al, dat de koppakking kapot is.
Nou was je net in dat topic van Asje zo scherp en nu zak je weer helemaal in!

Groetekes, Sje

Het is een renault twingo, en het zou volgens de reanault garage hier in de buurt zeker 800 euro kosten en dat is als het dan ook nog mee valt. Een kennis van ons automonteur en die doet ook de keuringen voor ons, en die zei ook al, dat dit het minimale bedrag is waar je rekening mee moet houden, en das dan al met de korting die we van hem krijgen.

Ik heb net gekeken via ns.nl hoe het zit als ik met het openbaar vervoer ga naar mijn werk . ik werk dan 7 nachten, en dan 14 nachten vrij. en in die 7 nachten zit dan ook een weekend waarbij ik de auto kan gebruiken, dus in principe hoef ik maar 5 nahcten met het openbaar vervoer, en de tijden zijn op zich ook redelijk, dus we zijn voor de gein wezen kijken hoe duur dat zou zijn, en raad eens, we besparen ons ongeveer 140 per maadn als ik met het openbaar vervoer ga!!!

Natuurlijk is het nadeel dat als ik thuis ben met bo, ik geen auto heb, maar ja, das ook wel te oevrkomen, ik heb een fiets, alle winkels zijn in de buurt, en ik weet niet hoeveel gezinnen hebben geen twee auto’s En als het moet, kan alex ook met het ov naar zijn werk, kwamen we achter, waardoor ik dan bv de auto voor een dag kan hebben.
Kortom, voorlopig houd ik bij het openbaar vervoer!! bespaart me net iets te veel, en zo gek veel gedoe is het niet, als je na gaat dat het maar om 5 nachten in drie weken tijd gaat!

Morgen dus even sloop bellen en de verzekring de auto uitschrijven. Misschien dat we nog wat voor de auto krijgen!!

liefs woezel

Balen joh dat jullie auto kapot is. Maar aan de andere kant, nu zie je hoeveel geld je kunt besparen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hahahahaha precies, eerder schreeuwde ik om het hardst dat openbaar vervoer niet mogelijk was hier, te grote afstanden, te ver af van de bewoonde wereld, en kijk nu eens, een heleboel wijsheid rijker!! En in de portemonnee uiteindelijk rijker!! tis toch wat

Maar echt, ik zie het eigenlijk toch best wel positief in, ik bedoel, ik moet dan wel veel met de fiets doen, maar ja das goed voor de lijn, vanaf het station moet ik idd een stukje lopen, maar ook dat is weer goed voor de lijn, en het geld wat we besparen, had ik ook niet verwacht, is toch best best veel die 140 euro!! En bo vind het denk ikw el geweldig als we met de bus gaan naar bv het ziekenhuis aankomende woensdag, denk dat hij het erg leuk vind!!
Al met al, zag ik het somber in, maar nu weer positef en dat allemaal dankzij het openbaar vervoer, wie ahd dat gedacht!!

alleen hopen dat het slechte winter weer er niet voor zorgt dat ik niet met het ov kan, maar das dan een zorg voor later!!

liefs woezel

800,- euro dat meen je!!
ppppffff…wat een bedrag
Mocht je in de buurt wonen zet hem hier maar een dagje neer
dat kan zoveel meer goedkoper

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

geen flauw idee waar je woont, maar ik woon in de buurt van enschede!!

liefs woezel

hey woezel,

tja die auto’s KOSTEN alleen maar geld, wij hebben ook 2 auto’s hoor,
en ik vind het erg makkelijk
ik heb hem eigenlijk helemaal niet nodig ( werk 5 minuten met fiets) maar pak vaak de auto.
Ik zeg ook wel eens, mocht ik mijn baan ofzo om wat voor reden dan ook kwijtraken,
dan is de auto het eerste die de deur uitgaat.
(heb een auto van ongeveer 5 jaar oud, een panda hele mooie uitvoering)
Gebruik hem voornamelijk als boodschappenauto en voor de kleine ritjes,
afstanden rij ik er niet mee.

Moet ook hard genoeg werken hoor, voor die auto.
Voor mij zou het beter zijn om op de fiets te gaan, is veel gezonder,
tja als het regent is het minder, maar ja er bestaat altij nog iets dat regenpakken heet haha, en school is ook veel korter met de fiets dan de auto
(weg naar school is echt voor fietsers, dus auto’s moeten helemaal omrijden.)
en dan die benzine iedere keer… pffff

Zal het toch eens gaan proberen, kijken wat het allemaal scheelt ,

succes!
gr. mama van 2 kids

Ohh! dat is echt zooo frustrerend! wij zitten nu aan onze 16e auto is 8 jaar!
En dat kost een hoop geld… ik had er denk ik een wereldreis van kunnen maken…
En wat het zo duur maakt bij een garage zijn de “manuren” zeg maar, nog niet eens het onderdeel zelf… Pfff!

En ja fietsen is wel gezonder… maar als ik heel eerlijk ben, mocht ik gauw mijn rijbewijs halen, denk ik dat ik ook alles met de auto zal doen! wat lijkt me dat HEEERLIJK!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

quote:
geen flauw idee waar je woont, maar ik woon in de buurt van enschede!!

Das is een heel eind uit de buurt, wij wonen in friesland, vlakbij de afsluitdijk

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

oef das wel een beetje ver ja!! hahahahahaha, Als het goed is, komt de garage van de week de auto ophalen, gaat dan kijken wat er precies allemaal mis is enw at het kost, besluiten we het niet te doen, dan gaan ze via contact adresjes de auto voor ons verkopen, en dan krijgen wij het geld ervoor! Zal niet veel szijn, maar alles is leuk mee genomen!

liefs woezel