Onze auto

gister voor de keuring is geweest, en afgekeurt is… Tja we hadden ook niet anders verwacht hoor, maar het zijn gelukkig maar kleine dingetjes zoals de koplampen moeten versteld worden en nieuwe rubbers op de ruitenwissers, en een nieuwe hoes om de aandrijfas.
Dat laten we nog even maken, en dan zit er weer nieuwe APK op.

Maaaaaaar er staat ook het papiertje WAT we in de toekomst konden verwachten aan mankementen, en daar word je niet vrolijk van.
Nou heb ik een hele leuke auto gezien want deze moet nu echt weg, voordat we nog meer kosten krijgen. dus morgen ochtend ga ik kijken naar een andere auto.
Een grotere auto

Als het goed is kan ik mn auto erop inruilen en Hopen dat er niet al te veel geld bij gelegd hoeft te worden, maar dat zullen we morgen zien
Hopen dat het iets is… Duimen jullie mee voor morgen?

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 09 Nov 2010 12:46:59

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Groetjes,

Michèle

Hier wordt ook geduimd!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat voor een auto heb je op het oog?

duimduim

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb een Deawoo Nexia op het ook Liske

Ik heb nu een Peugeot 106, hele fijne auto… maar ja Deawoo zit alles op wat ik nu niet heb… Centrale Deur vergrendeling, airbag (ook heel belangrijk), elektr.Ramen

Liefs, Melanie

oooohhh leuk zeg, ik duim mee hoor

duim duim duim duim

liefs,
Rinske

Ja duimen!! Ik ga straks Noah naaar school brengen, en dan gaat mn vader even mee kijken… Ben erg benieuwd en hoop dat het een leuke auto is waar niet al te veel geld bij hoeft…

Liefs, Melanie

Leuk he, zo’n apk keuring…

Hadden wij 2 weken geleden ook, bellen ze doodleuk op om te melden dat er een bouchies bijna uitlicht en dat scahde heeft veroorzaakt. Die grap had ons 900 euro gaan kosten…
Onze auto was 11 jaar oud! Dat krijgen we voor dat ding niet eens meer terug…

Dus ook maar een nieuwe auto aangecahft, een Kia Rio. Zit ook alles op en aan, alles wat jij ook noemt en is redelijk betaalbaar. En hij rijd heerlijk!

Maar auto’s, het is dat je het nodig hebt, want anders…

Hebben jullie de auto gekocht?

[img]http://lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/MkVE.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” http://lbdf.lilypie.com/MkVEp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Wij hebben deze auto gekocht toen ik mn rijbewijs vorig jaar gehaald had (peugeot 106) inmiddels 15jaar oud hoor. voor ee Iphone en 200euro hahahaha leuke deal toch? hahaha maar inmiddels komen er zoveel kosten aan dat het gewoon zonde is om bijv 500 euro in een auto van 1995 te steken, dus gaan we voor een andere auto ook wel van 1995, maar wel meer ruimte, en als ik hier bijv 200euro bij moet leggen, wil ik nog wel een jaartje rijden… want voor 200euro heb je geen andere auto.

jullie horen vanmiddag wel of ik de aut gekocht hebt… ga zo noah uitbed halen, en dan hem naar school brengen om daarna door te rijden naar de autodealer

Liefs, Melanie

Zooo ben er weer… ik heb evengekeken naar de auto, en het is opzich geen lelijke auto… ik zou er gerust nog 3jaar in kunnen rijden.
Ik kan mijn autootje erop in ruilen met wat geld erbij… alleen staat dat bedrag ons niet helemaal aan…want dat hebben we niet… maar het is een dealertje dus we kunnen altijd onderhandelen hhahhahaha, ik ga vanavond even met Chris erlangs… en als het doorgaat kan ik morgen de auto ophalen…

Liefs, Melanie

Nou ik ben benieuwd, heel veel sterkte en geluk!!!

Nou… we hebben hem gekocht…

het rijdt bij lange na nog niet zo lekker als onze eigen auto…maar dat is wennen… het is groter en tjaa heel anders nog…
Moet er echt aan wennen hoor…
Morgen ochtend eerst naar de VK en daarna haal ik de auto op… Vindt het super spannend en eng… maar ik heb mn eigen auto gekocht ook alleen (naja met mn vader), en nu doe ik het echt alleen alleen alleen… eng brrrrrrrrrr

Liefs, Melanie

Van harte met de nieuwe aankoop!

Groetjes,
M

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop!
Veel rijplezier!

dank jullie wel :smiley:

Liefs, Melanie

een nieuwe (andere) auto is altijd even wenne maar straks rijdt ie heerlijk.
Wij gingen van een lage naar een hoge auto…maar nou merk ik er niks meer van!

Succes met je auto en veel rijplezier!

Gr, Danielle

leuk zeg, gefeliciteerd met de aankoop.
ik had hiervoor een Daihatsu Cuore, een heerlijk klein autootje echt geweldig. maar ook vanwege de ruimte hebben wij een andere auto moeten kopen. we hebben nu zo’n 1,5 jaar een Opel Vectra. ik moest hier ook echt een tijd aan wennen. ik mis m’n Cuore nog steeds hoor (dat was echt mijn auto, snik snik) maar deze rijd ook best goed.

liefs,
Rinske

Dank je wel… Veel zal ik er nu zelf niet in rijden, dus kan er nog niet aan wennen, omdat ik er gewoon niet meer goed tussen kan, want bij deze auto heb ik een kussen onder mn bibs nodig ahahah ben ook een kleintje van 1.54 meter… dus dat zal is ook wennen natuurlijk… maar daar hebben we straks weer alle tijd voor… Hoop ik…

Liefs, Melanie